Ovšem nikoli Max, nýbrž jeho otec Jos, bývalý pilot F1, který svého syna provází po celou dobu letošního šampionátu F1. Podle jeho slov by se mohlo konečně zablýskat na časy, protože je nejvyšší čas, aby padlo v této stále napjaté kauze nějaké rozhodnutí.
Že se musí ledy pohnout, deklaroval i poradce týmu Red Bull dr. Helmut Marko, který slíbil, že se v Austinu může definitivně rozhodnout, jak bude celý případ uzavřen. V souvislosti s tím se objevily i spekulace v italském motoristickém časopise Autosprint, že by Red Bull vyrazil na námluvy k Hondě.
Jos je však přesvědčen, že v posledních dnech spíš situace nahrává řešení v podstatě staronovému, nejlepšímu - a nejspíš i jedinému reálnému. Rakouská stáj svou smlouvu s francouzskou automobilkou prodlouží.
Verstappen otec má samozřejmě na vývoji situace eminentní zájem kvůli synovi, proto situaci komentuje ve svém sloupku v holandských novinách de Telegraaf. "Co se příští sezóny týče, pořád čekáme. Je to stále nejasné, zda Red Bull v F1 zůstane, a pokud ano, s čím bude on a Toro Rosso jezditi. Alespoň znovu začaly rozhovory s Renaultem, přestože už je na to možná pozdě. Pořád tedy tápeme ve tmě."
Holanďan byl rovněž dotazován, zda Hamilton v Austinu definitivně získá mistrovský titul. "Bodový rozdíl narostl jen díky selhání Nico Rosberga, ale také připusťme, že Lewis s devíti triumfy letošní sezóně dominuje. Pokud ale v Austinu titul získá, tak to do jisté míry uškodí závodům v Mexiku, Sao Paulu a Abú Dhabí," dodal Jos Verstappen.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce