Už v roce 1966 vyhlásili činovníci F1 "return to power" neboli návrat k síle. Nedá se předpokládat, že něco podobného bude znamenat Ecclestoneho snaha přidat něco výkonu, nicméně ví, jak rozdmýchat debatu.
Ecclestone v minulých dnech prohlásil, že by mnohem raději viděl ve startovním poli osmiválce. Pro německou stanici ZDF mimo jiné prohlásil, že mu vadí nedostatek hluku. Nemá ani těžkou hlavu s tím, že by všechny týmy musely jeho vizi schválit. Ostatně podobně se choval i v případě maximálního počtu Grand Prix.
V rozhovoru pro ZDF se zanedlouho pětaosmdesátiletý boss F1 vyjdářil, že ohledně osmiválců má podporu ze strany ruského lidu. I když to zní jako propaganda, minimálně ředitel ruské Grand Prix a poradce Vladimira Putina Igor Ermilin dává Ecclestoneovi svůj hlas: "Ecclestone má v tomto směru naprostou pravdu. Nebude pro něj pochopitelně nijak snadné obejít veto FIA, ale Bernie je mistrem intrik. Podle mě udělá vše pro to, aby své konkurenty zahnal do kouta," tvrdí Ermilin.
Nemyslí si však, že by Ecclestone šel opět pouze cestou zisku. "Pokud to dobře chápu, tlačí Ecclestone na výrobce motorů, nebo se reálně pokouší vrátit staré dobré motory. A je důležité dodat, že v tomhle případě nejde o peníze, ale o skutečnou snahu něco změnit," podotýká Ermilin.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.