Renault využil 11 žetonů k inovaci své pohonné jednotky a oba týmy, které zásobuje, je dostaly k dispozici. Zdá se však, že vztah mezi francouzskou automobilkou a Red Bullem I Toro Rosso je natolik zdevastovaný, že se oba týmy k této šanci staví spíše odmítavě.
Ostatně už Daniel Ricciardo prohlásil, že v současné situaci nový motor za nasazení nestojí, protože se nevyplatí startovat z druhé poloviny roštu.
Jeho slova v podstatě potvrdili i piloti týmu Toro Rosso, zejména Carlos Sainz jr. se domnívá, že nový agregát asi vůbec nebudou "vybalovat". "S ohledem na hodnoty výkonu je naprosto zbytečné se kvůli penalizaci posunout na chvost startovního pole. A vzhledem k tomu, že poslední čtyři závody mají obdobnou povahu, vydržíme až do konce šampionátu se starou specifikací," řekl v podstatě Carlos Sainz jr. to samé jako Daniel Ricciardo.
"Pro nás to nejsou nejlepší okruhy, protože mají dlouhé rovinky, ale zároveň je nemůžeme označit pro nás jako nejhorší, takže předpokládám, že se přiblížíme první desítce. Proto startovat z posledních míst by byla příliš velká ztráta, která by se nevyplatila. Zůstaneme u současné specifikace, jsme s ní spokojeni a můžeme s ní úspěšně celou sezónu zakončit," pokračuje Sainz jr.
Španělský pilot doufá, že se mu podaří se v šampionátu jezdců posunout o něco výš. "Konec sezóny je pro mě opravdu důležitý, chci se maximálně soustředit na co nejlepší umístění, protože tým zejména v první polovině zbytečně přišel o mnoho bodů, mám na tom také podíl. Musíme se slušně kvalifikovat a tvrdě zaútočit na první desítku. Takže do tohoto plánu žádná penalizace nezapadá."
Max Verstappen je ostražitější, ale jeho návrh může přijít vniveč, protože ani Red Bull nadšeně k novému agregátu nevzhlíží. "Asi bychom měli počkat, jak velký bude rozdíl mezi novou a starou specifikací. Záleží to na tom, jestli Red Bull vůbec po inovaci sáhne nebo ne. Rozhodně by ale případná penalizace naše působení v závodě hodně ztížila. Počkáme a uvidíme. Ale pokud by mělo jít o výrazné zlepšení, musíme ho brzy také mít," dodává holandský mladík.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.