Renault využil 11 žetonů k inovaci své pohonné jednotky a oba týmy, které zásobuje, je dostaly k dispozici. Zdá se však, že vztah mezi francouzskou automobilkou a Red Bullem I Toro Rosso je natolik zdevastovaný, že se oba týmy k této šanci staví spíše odmítavě.
Ostatně už Daniel Ricciardo prohlásil, že v současné situaci nový motor za nasazení nestojí, protože se nevyplatí startovat z druhé poloviny roštu.
Jeho slova v podstatě potvrdili i piloti týmu Toro Rosso, zejména Carlos Sainz jr. se domnívá, že nový agregát asi vůbec nebudou "vybalovat". "S ohledem na hodnoty výkonu je naprosto zbytečné se kvůli penalizaci posunout na chvost startovního pole. A vzhledem k tomu, že poslední čtyři závody mají obdobnou povahu, vydržíme až do konce šampionátu se starou specifikací," řekl v podstatě Carlos Sainz jr. to samé jako Daniel Ricciardo.
"Pro nás to nejsou nejlepší okruhy, protože mají dlouhé rovinky, ale zároveň je nemůžeme označit pro nás jako nejhorší, takže předpokládám, že se přiblížíme první desítce. Proto startovat z posledních míst by byla příliš velká ztráta, která by se nevyplatila. Zůstaneme u současné specifikace, jsme s ní spokojeni a můžeme s ní úspěšně celou sezónu zakončit," pokračuje Sainz jr.
Španělský pilot doufá, že se mu podaří se v šampionátu jezdců posunout o něco výš. "Konec sezóny je pro mě opravdu důležitý, chci se maximálně soustředit na co nejlepší umístění, protože tým zejména v první polovině zbytečně přišel o mnoho bodů, mám na tom také podíl. Musíme se slušně kvalifikovat a tvrdě zaútočit na první desítku. Takže do tohoto plánu žádná penalizace nezapadá."
Max Verstappen je ostražitější, ale jeho návrh může přijít vniveč, protože ani Red Bull nadšeně k novému agregátu nevzhlíží. "Asi bychom měli počkat, jak velký bude rozdíl mezi novou a starou specifikací. Záleží to na tom, jestli Red Bull vůbec po inovaci sáhne nebo ne. Rozhodně by ale případná penalizace naše působení v závodě hodně ztížila. Počkáme a uvidíme. Ale pokud by mělo jít o výrazné zlepšení, musíme ho brzy také mít," dodává holandský mladík.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.