Krize kolem Red Bullu, která přerostla do velkých rozměrů spojovaných se samotnou podstatou F1 má hned několik scénářů, mezi nimiž bychom našli i ty katastrofické. Někteří odborníci dokonce hovoří o "domino efektu", který by celou F1 mohl pohřbít.
Je to asi nadnesené tvrzení, ale připusťme, že kdyby Dietrich Mateschitz rozsvítil na svém semaforu F1 červenou, startovní pole F1 by zchudlo na 18 startujících, a to by se divákům, kteří volají po větší atraktivitě, asi těžko líbilo. Stačila by jedna větší šťouchanice na startu a šest odpadlých vozů, důsledky si spočítejte sami. A to už vůbec nemluvíme o výkonnostním rozložení startovního pole, kdyby Red Bull a Toro Rosso F1 daly vale.
Připomínat anabázi "motorové krize" rakouského týmu je asi zbytečné. Postupně padly možnosti spojení s Mercedesem a Ferrari (strach z konkurence a nezájem o starší specifikace), ve výhledu bylo spojení s koncernem VW a potažmo značkou Audi, ale německý gigant teď řeší docela jiné problémy a na laškování s F1 nejspíš nemá myšlenky.
Italský časopis Autosprint přišel s kombinací Red Bull Honda, neboť Mateschitzovy finance by mohly japonskému dodavateli pomoci s vývojem hybridní technologie. Korespondent časopisu Alberto Sabbatini ve svém komentáři jistou naději na toto spojení vidí, přestože McLarenu se tato eventualita vůbec nelíbí.
Jako nejrealističtější scénář pokorný návrat Red Bullu k Renaultu a narovnat nějak vztahy nacházející se na bodu mrazu, ostatně smlouva do konce roku 2016 sice byla mnohokrát zpochybněna, ale právně ještě nevypovězena. Jenže i tady je zádrhel - pořád probíhající a táhnoucí se jednání Lotus-Renault.
Napětí do celé situace vnáší dr. Helmut Marko, který se omezil na lakonické sdělení: "Setkáme se v Austinu. Jsem přesvědčen, že dojdeme k řešení." Nic víc, nic méně, živná půda pro spekulace a dohady. I proto se ostatní pohybují na tenkém ledě nejistoty. Na přímou otázku, jak celá záležitost dopadne, odpovídá Toto Wolff (Mercedes): "Nevím. Nejsem součástí managementu Red Bullu. V posledních měsících jsme slyšeli tolik variant, takže to nemohou posoudit. Zatím to vypadá, že jednají s Renaultem, pro F1 by bylo dobré, kdyby v ní působili nadále."
Můžete si tedy vsadit, jak to všechno nakonec dopadne. Ovšem jestli sázkové kanceláře na podobné případy ve své nabídce myslí. Zatím převládá názor, že Red Bull zůstane ve spojení s Renaultem, Toro Rosso sáhne po Ferrari.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.