Ještě na sklonku července boss F1 Bernie Ecclestone tvrdil, že by byl bývalý prezident F1 Max Mosley vítanou posilou současné formule 1. Nyní principál cirkusu nazývaném královnou motoristického sportu Mosleyovy příznivce nepotěšil.
Pokud spekulace o návratu zakladatele značky March a někdejšího prezidenta FIA nabraly na intenzitě, stalo se tak díky zhoršující se situaci v F1. A přispěl k tomu i půlhodinový televizní rozhovor Mosleye a Ecclestonea na začátku tohoto týdne, realizovaný stanicí ZDF.
Ecclestone označil Todtův demokratický přístup a malou odvahu radikálně řešit nastálé těžkosti jako problém. Také prohlásil, že útoky na Maxe Mosleyho během jeho skandálu rozpoutaného plátkem News of the World byly "politováníhodné". Sám Mosley dodatečně znovu Bernieho přístup ocenil: "Bernie byl první, který veřejně prohlásil, že následná štvanice byla chybou."
Debata by podle odborníků mohla být a hlavně měla být pro Todta signálem, že pokud chce vyřešit hromadící se problémy v F1, bude muset jednat v Mosleyho duchu. "Bude to do jisté míry bolestivé, ale jinak to nepůjde," komentuje celou záležitost list The Telegraph.
Vyskytly se samozřejmě otázky, zda společné vystoupení v televizi má naznačovat případné obnovení někdejší spolupráce dua Ecclestone-Mosley na půdě F1. Na to Ecclestone velice rázně zareagoval: "Ne, Mosley už nechce mít s F1 nic společného. Byl tam pouze proto, že s ním televize chtěla udělat rozhovor, žádné další souvislosti v tom nehledejte."
Red Bull Racing oznámil změnu ve své sestavě pro nadcházející Velkou cenu Japonska, což vyvolalo jedno z nejkontroverznějších rozhodnutí v jezdecké historii.
Liam Lawson přiznal, že návrat k Racing Bulls místo postupu do hlavního týmu Red Bullu je těžký moment. Navzdory zklamání však dává najevo, že se nevzdává. Novozélandský talent se nyní musí znovu prosadit ve svém bývalém týmu.
Po Velké ceně Číny se Liam Lawson vyjádřil k situaci, v níž se ocitl, jako muž, který si byl vědom, že jeho příležitost byla ztracena dříve, než vůbec měla šanci začít.
Valtteri Bottas opět usedl do kokpitu formule 1, když se zúčastnil testování s týmem McLaren. Po přestávce se tak vrátil do kokpitu F1, což by mohlo naznačovat možný návrat k závodní kariéře.
Po dvou závodech v roce 2025, včetně jednoho sprintu, už Williams vyrovnal svůj bodový zisk za celý loňský rok. I přesto, že tým dosáhl pozitivních výsledků, šéf James Vowles zůstává opatrný a varuje před přehnaným optimismem.
Liam Lawson dostal minimální čas na adaptaci na monopost Red Bullu, a po pouhých dvou závodech musel uvolnit místo Yukimu Tsundovi. Giedo van der Garde tento krok označuje za nespravedlivý, přičemž srovnává situaci s šikanou.
Red Bull se stále snaží najít ideálního týmového kolegu pro Maxe Verstappena, ale žádný jezdec zatím dlouhodobě neobstál pod tlakem ani nedosáhl jeho úrovně. Nyní do svých služeb povolal Yukiho Tsunodu. Je to dobrá strategie?
Yuki Tsunoda dostal životní šanci! Red Bull potvrdil, že japonský jezdec nahradí Sergia Péreze a dokončí sezónu 2025 po boku Maxe Verstappena.
Red Bull provedl nečekanou změnu ve své jezdecké sestavě – Liam Lawson byl po dvou závodech odsunut do týmu Racing Bulls, zatímco Yuki Tsunoda získal místo vedle Maxe Verstappena pro Velkou cenu Japonska F1.
Šéf Mercedesu Toto Wolff naznačuje, že Red Bull by mohl urychlit přechod na motory V10, pokud má obavy ohledně nadcházejících změn. Varuje však, že by bylo pro F1 nevhodné a trapné předčasně zrušit pravidla pro rok 2026, což by poškodilo důvěru mezi výrobci.
Po pouhých dvou závodech byl Liam Lawson z Red Bullu odvolán, ale nyní se mu naskýtá příležitost znovu nastartovat svou kariéru v prostředí, které dobře zná a kde může znovu ukázat svůj potenciál.
Další změna v týmu Red Bull, když po neúspěchu svého předchůdce musí opustit tým další Verstappenův kolega. Na jeho místo přichází Júki Cunoda, který vzbuzuje velká očekávání, ale zůstává otázkou, zda má dostatek schopností, aby se vyrovnal vysokým nárokům a stal se skutečným konkurentem na vrcholu světového motorsportu.