Zatímco Bernie Ecclestone hodlá měnit kde co a začíná volat po návratu osmiválců, Jean Todt má docela jinou vizi o vývoji v oblasti pohonných jednotek. Podle jeho názoru se rozdíl mezi výrobci brzy vyrovná, je jen třeba obrnit se trpělivostí.
Prezident automobilové federace si na rozdíl od Ecclestonea nemyslí, že by pravidla byla v troskách. Proto nevidí důvod se vracet zpět k osmiválcům, které by podle dvojice Ecclestone-Mosley opět přinesly vyrovnanější závody a vyváženější startovní pole.
"Je pravda, že Mercedes odvedl lepší práci s novými pohonnými jednotkami. Ale Ferrari už se mu výkonem blíží a jsem přesvědčen, že ostatní výrobci se jim také brzy vyrovnají. Je to jen otázka času," prohlásil Todt pro finskou televizi MTv při návštěvě Helsinek. On sám vidí potíže v docela jiné oblasti.
"Domnívám se, že hlavním problémem současné doby je cena motorů pro zákaznické týmy. Jsou příliš drahé. Požádal jsem výrobce, aby zvážili snížení ceny, ale je evidentní, že na tom nemají příliš velký zájem. Je však nutné, abychom nalezli řešení, které bude fungovat," dodal Todt, ale neuvedl žádné podrobnosti. Navíc zástupci Ferrari na summitu výrobců motorů v Ženevě dal svůj postoj jasně najevo.
Montoya přišel se svou trochou do mlýnaČtyřicetiletý Kolumbijec, který strávil v F1 necelých pět sezón a chybělo mu šest Grand Prix do kulaté stovky, se ve svém prohlášení pro stanici RTL ztotožnil s Todtovými názory. "Je třeba mít trpělivost a dát ostatním ještě nějaký čas. Honda se výkonnostně najde a bude bojovat o nejvyšší příčky. Nemůžeme čekat, že se soupeřům vyrovná hned, když ostatní působí v F1 několik let a Honda má za sebou teprve první sezónu."
Rodák z Bogoty, který vyhrával závody jak v F1, tak v sérii IndyCar, se rovněž vyjádřil k otázce stále více propagovaných uzavřených kokpitů. Podle jeho názorů by měly zůstat otevřené. "Pokud někdo není schopen vyrovnat se faktorem nebezpečí, tak by vůbec neměl závodit."
Montoya chápe, že tragédie Julese Bianchiho a Justina Wilsona zasáhly motoristický sport, ale není přesvědčen, že by měly vést k zásadnímu zásahu do koncepce formulových vozů. "Všichni do nich usedají s tím, že riziko je součástí závodění. Stejně jako je součástí závodění pilot. Nikdo nechce, aby docházelo ke zraněním, ale musíme je brát jakou součást závodní reality."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.