Kdo jiný by měl mít možnost se vyjádřit k otázce kritické situace u Red Bullu, než čtyřnásobný světový šampion Sebastian Vettel - už jen proto, že všechny své tituly získal právě na voze v barvách světoznámých energetických nápojů.
Vettel opustil rakouskou stáj na sklonku loňského roku, kdy v jejích barvách prožil šest let nebo také 113 Grand Prix. Téma, které hýbe formulí 1 posledních dní se mu přirozeně nemohlo vyhnout a z jeho reakcí je zřejmé, že ke svému bývalému zaměstnavateli má stále kladný vztah.
Na otázku, zda v posledním roce svého působení cítil nebo mohl předvídat, zda nastane současná situace, odvětil přesvědčivě: "Ne, to nemohl nikdo přepokládat. Vzduchem létá plno fám, v poslední době jsem ani s Dietrichem Mateschitzem nemluvil, ale opravdu bych jen těžko uvěřil, že by k odchodu Red Bullu opravdu došlo. Byla by to obrovská ztráta, proto nevěřím, že se to stane. Je to můj názor - a pokud vím, nejsem v něm osamocen."
Vettel rovněž popsal zpětně svůj vztah k týmu rudých býků - byl vděčný za to, co mu umožnili dosáhnout, ale zároveň cítil, že nadešel čas na změnu. "Čtyři tituly naznačují mnoho. Pochopitelně, sezóna 2014 nedopadla podle mých ani týmových představ... A když už se to stalo, je čestnější to říci naplno než se schovávat za falešné úsměvy. V loňském roce touto dobou jsem pochopil, že nadešel čas jít dál. A moje umístění na stupních vítězů to potvrzují."
Spolupráci s Ferrari si osmadvacetilerý pilot pochvaluje. "Jsem šťastný, že to takhle dopadlo. Je zřejmé, že když jsem přišel k Ferrari, nikde nebyla záruka kvalitních výsledků, ale je příjemné vědět, že spolupráce přesáhla veškeré očekávání včetně mého přístupu - tedy doufám."
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.