Boj o Pohár konstruktérů je definitivně vyřešen, ale naděje na titul pro Vettela ještě hoří. Ferrari proto zvažuje, zda pro Grand Prix USA neprovede další aktualizaci motoru, i když by to znamenalo penalizaci na startovním roštu.
Oba piloti Scuderie Ferrari už mají za svými zády čtvrtý agregát, takže jakákoli změna by znamenala pokles na startu v americké Grand Prix. Je zřejmé, že aktualizace by se měly týkat některé z pomocných součástí motoru, jako olejové nádrže a MGU-K, což by umožnilo zúžit zadní část vozu. To by ovšem znamenalo i novou převodovku.
S ohledem na stav v šampionátu se dá předpokládat, že by novou aktualizaci vyzkoušel Kimi Räikkönen a poté by se tým rozhodl, zda ji dostane i Sebastian Vettel. Na přímou otázku serveru motorsport.com ohledně možného nasazení inovace uvedl šéf Ferrari Maurizio Arrivabene: "Uvažujeme o Austinu. Pochopitelně musíme brát v úvahu, že Seb je pořád druhý v průběžném hodnocení šampionátu. Proto je nutné naše konečné rozhodnutí řádně prokalkulovat."
Ještě v rámci závodního víkendu v japonské Suzuce Vettel prohlásil, že je potřeba se rozhodnout, zda tým bude sledovat nasaszením nového motoru dlouhodobé ambice nebo krátkodobou snahu vyhrát v letošním roce nějaké závody. "Je tu šance toho letos ještě hodně dosáhnout a měli bychom ji využít. Ale na druhou stranu se snažíme co nejvíc a nejlépe připravit na následující sezónu, abychom v našem pokroku neustrnuli. Jako pilot určitě nechci být penalizován deseti místy na startu. Připadá mi to divné, být potrestán, ačkoliv jsem se nedopustil žádného zločinu."
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.