Flavio Briatore se řadí po bok Bernie Ecclestonea a označuje současné hybridní motory za destabilizační prvek formule 1. Dle jeho názoru je jedinou možností zásadní změna pravidel týkající se pohonných jednotek.
Pětašedesátiletý rodák z italského Verzuola měl i blízko ke generálnímu řediteli Renaultu Carlosu Ghosnovi, takže můžeme říci, že do jisté míry ovlivňujě budoucnost francouzské značky. A ta, jak známo, nyní prožívá ohledně F1 velmi zásadní období. I proto se Briatore v rozhovoru pro stanici Sky rozhovořil.
"Svět se nyní mění. Máme nové motory, což představuje nové problémy. Agregáty v současné době de facto rozvracejí F1. Pokud se Renault vrátí do F1 s vlastním týmem, budou mít prostředky na podporu programu motoru. Čím více investujete do technologií, tím víc eliminujete efekt pilota. Lidé chtějí vidět souboje na dráze. Motocykly - to je sport, když vidíte jak spolu Valentino Rossi a Marc Marquez soupeří," opakuje Briatore už mnohokrát řečené.
"Podívejte se na současnou F1. To pořád posloucháte rádio »Buď opatrný, máš příliš velkou spotřebu...« Žádáme mistrovství světa pilotů, nikoli inženýrů," pokračuje Briatore a současně dodává, že by už konečně rád věděl, zda se Renault bude prezentovat v F1 s vlastním týmem. "Osobně bych to podpořil. Pro F1 by to bylo přínosem. Renault je skvělá značka, vyhráli jsme s ní dva šampionáty. Ale nebude pro něj nijak jednoduché vytvořit v krátké době konkurenceschopný motor."
Briatore kritizuje současná pravidla, která mají zcela opačný efekt, místo aby otevírala dveře ostatním výrobcům, spíš je odrazují. "Předpisy by se měly změnit, zejména ta týkající se pohonných jednotek. Musí být podstatně jednodušší, aby účast v F1 byla pro další zájemce snažší."
Flavio se zmínil i o jednom z nejžhavějších témat současné doby, ovšem těžko říci, zda byl zcela objektivní, pokud přihlédneme k jeho vztahům s francouzskou značkou. "Když Red Bull kritizoval Renault, pro značku to nemělo dobrý dopad. Lidé v F1 velice rychle zapomínají. Vyhráli spolu čtyři mistrovství a teď, když nemají výsledky, všechno odskáče Renault. A ten má pochopitelně špatnou publicitu. Pak se nelze divit, že nemá na dalších dodávkách zájem."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.