Mario Gabrielle Andretti, veterán závodních okruhů a mistr světa F1 z roku 1978 se nadále považuje za velkého fanouška F1, do níž uvedl i svého syna Michaela, byť jen na část sezóny 1993. Nyní se vyjadřuje k budoucnosti F1 ve světle chystaných změn.
Ačkoliv se narodil a do čtrnácti let žil v Itálii, dnes se Mario považuje tělem i duší za Američana. Po Philu Hillovi je druhým a zatím posledním mistrem světa F1 reprezentujícím USA. Rodák z Motovunu, dnes patřícího Chorvatsku, vyslovil názor, aby si formule 1 na nynější cestě sama pod sebou nepodřízla větev. Podle jeho názoru nejsou některé změny příliš šťastné a nemusejí vůbec vést ke kýženému výsledku.
"Formule 1 je skvělý produkt. Má svou integritu kvůli vyspělé technologii, to je její ochrannou známkou. A je to také důvod, proč ji fanoušci milují. Motorsport je obecně drahá záležitost a formule 1 někdy putuje až na samou hranici, takže se v lecčems musí přizpůsobit. Ale jak říkám a opakuji, přizpůsobit, ne dělat změny jen kvůli změnám. Žádná závodní série není a nikdy nebude perfektní. Žádný kouzelný klíč neexistuje, tak se, prosím vás, nepokoušejte znovu vynalézt kolo," burcuje pětasedmdesátiletý veterán, který v F1 naposledy hájil barvy Ferrari v roce 1982, kdy jel na parkovišti v Las Vegas svou poslední Grand Prix.
"Podobného omylu se dopustili v IndyCar, což bylo to nejhorší, co mohli udělat. Zradili její kořeny a zavedli tam věci, které do této série nikdy neměly přijít," kritizuje Andretti seriál, v němž působí jeho vnuk Marco. Pokud se někdo domnívá, že by se formule 1 mohla právě od IndyCar učit a mít ji za vzor, Mario razantně tento názor odmítá.
"Právě naopak! Mluvíme o Mercedesu a jak jeho dominance rozvrátila automobilový sport, ale já to považuji za velký motoristický příběh. Každý teď hledí na Ferrari, zda se jim podaří překlenout odstup od Mercedesů, a v Maďarsku a Singapuru se potvrdilo, že Stříbrné šípy už si nemohou dovolit sebemenší chybu. A to se mi jako fanouškovi, hodně líbí," dodal Andretti.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.