McLaren dnes během slavnostní akce ve Wokingu oznámil nového sponzora: společnost Chandon. Půjde o dlouhodobé partnerství se známým výrobcem vín a alkoholických nápojů - se společností Moët Hennessy
Chandon je jednou z nejznámějších značek společnosti Moët Hennessy, která patří do francouzské skupiny LVHM (Moët Hennessy Louis Vuitton SA) zaměřené na luxusní produkty. Jde o svěží novou odrůdu šumivého vína, při jejímž zpracování se využívá tradiční francouzské know-how. Chandon má dnes šest vinic po celém světě (v Argentině, v Austrálii, v Brazílii, v Číně, v Indii a ve Spojených státech).
Výkonný ředitel společnosti Moët Hennessy Christophe Navarre po podpisu smlouvy uvádí: "Příběh týmu McLaren Honda je charakteristický lidským úsilím plným hrdinských šampionů, kteří stanuli na globální sportovní scéně. Chandon je moc rád za to, že se může spojit s F1 týmem McLaren Honda. Jde o velkou novou příležitost, jak spojit naše fanoušky po celém světě, a užít si hloubku tohoto spojení."
Výkonný ředitel McLarenu komentuje: "Je to velmi vzrušující, že se Moët Hennessy prostřednictvím Chandonu rozhodl vytvořit unikátní, dlouhodobé partnerství. Chandon a McLaren Honda k sobě přirozeně pasují - oba sdílejí vášeň pro inovace ve všem, co děláme, spojenou s jedinečným stylem a přístup. Pro všechny v McLarenu Hodně jde o velké privilegium stát se partnery Chandonu, jedné z nejikoničtějších značek portfolia Moët Hennessy."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.