Občas to tak bývá, něco v dobrém úmyslu řeknete a je hned zle. Zvláště pokud jde o pilota, který ve většině případů kraluje statistikám F1. Pak nezbývá než vysvětlit, jak jste to vlastně mysleli, i když kdo bude chtít slyšet a číst to svoje, obvykle podobný akt nepřijme.
Šéf stáje Ferrari Maurizio Arrivabene popřel, že by jeho výrok, který uvedl v rozhovoru pro italský deník Corriere della Sera, měl vůči Michaelu Schumacherovi urážlivý podtón. Jeho tvrzení totiž vyvolalo pořádný rozruch a ozvalo se množství nepříjemných komentářů, co tím Arrivabene vlastně sledoval.
Maurizio využil situace a při interview s německou stanicí RTL svůj výrok obhajoval: "Vyvolalo to obrovskou polemiku, a přitom o nic nešlo. Chovám k oběma hlubokou úctu a vždy jsem tvrdil, že Michael i Seb jsou velcí sportovci, piloti, a samozřejmě jsou odlišní. Za Michaela se každý den modlím, má v mém srdci pevné místo. Je skvělý, velký bojovník a člověk, stejně jako Sebastian..."
Arrivabene rovněž odmítl, že by snad Schumacher byl v jeho očích méněcennější než Vettel. "Ano, řekl jsem, že jsou různí lidé, protože jsem se s oběma setkal a mohl je poznat. Michael byl víc introvert, Seb je extrovert, ale to je také vše. Proto mě podobné reakce hodně překvapily. Oba jsou moji dobří přátelé, pokud byste Michaela znali jako já, věděli byste, že to je skvělý chlap. Sebastian se díky své povaze poznává mnohem snadněji. Proto můj komentář nelze vykládat jako útok proti Schumacherovi, právě naopak," dodává Arrivabene.
V minulosti byl Vettel často nazýván jako MiniSchumi, případně SchumiBumi, což mu v jistých ohledech vadilo. "Každý jsme jiný, spojuje nás snad jen to, že jsme oba Němci. Víc souvislostí mezi námi nehledejte," snažil se Vettel takovému srovnávání předejít, zejména po zisku čtvrtého titulu a otázkách, zda hodlá svého slavného krajana překonat.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.