Je pravda, že osudy týmu Manor zase tolik lidí nezajímají, nebo to podle ohlasu fanoušků alespoň tak vypadá. Nejslabší tým však chystá vzestup, kromě nových pohonných jednotek chce posílit i v dalších oblastech. To by ale znamenalo jezdeckou změnu.
V současné době se vedle Brita Willa Stevense střídají Američan Alexander Rossi a Španěl Roberto Merhi. Rossi má stále závazky v sérii GP2, z toho důvodu se Merhi vrátí do kokpitu Manoru v nadcházející Grand Prix Ruska, pak se zase dostane ke slovu Alexander.
Kolem týmové sestavy nebylo zdaleka tolik rozruchu jako třeba v případě Ferrari, McLarenu nebo Lotusu, ale i tady není nic definitivního. Stevens doufá, že v týmu bude působit i v sezóně 2016: "Z mého osobního hlediska tvrdě pracujeme na tom, abychom pozitivně vyřešili náležitosti týkající se další sezóny." Jenže Manor potřebuje peníze a pokud možno hodně peněz, a tak není divu, že ještě loví potenciální zlaté rybky.
Jednou z nich by mohl být dvaadvacetiletý Rio Haryanto, indonéský pilot, jenž v letošním roce působí rovněž v GP2 a prozatím si drží čtvrté místo v průběžné klasifikaci. Hájí tam barvy týmu Campos Racing s Arthurem Picem, mladším bratrem expilota F1 Charlese Pica. Rodák ze Surakarty už letos třikrát vyhrál po jedné rozjížďce (Bahrajn, Red Bull Ring, Silverstone), ale od vedoucího Vandoorna ho dělí propastných 152 bodů, ale třeba na třetího Rusa Sirotkina jich ztrácí jen šest. Pokud by byl jeho kontrakt realizován, byl by to první pilot této národnosti, který by v F1 závodil.
Korespondent Matthias Brunner pro Speed Week uvedl, že jednání Manoru se zástupci Haryanta jsou už v plném proudu. Nemalý podíl při rozhodování může být i Riův sponzor Petramina, indonéská státní ropná společnost. Je nutné připomenout i další možnost, protože Mercedes už dříve uvedl, že hodlá do týmu prosadit svého pilota z kategorie DTM Pascala Wehrleina, aby získal v týmu závodní zkušenosti. Tomuto řešení by hodně nahrával kontrakt s Mercedesem, který bude Manoru příští rok dodávat pohonné jednotky.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.