Je pravda, že osudy týmu Manor zase tolik lidí nezajímají, nebo to podle ohlasu fanoušků alespoň tak vypadá. Nejslabší tým však chystá vzestup, kromě nových pohonných jednotek chce posílit i v dalších oblastech. To by ale znamenalo jezdeckou změnu.
V současné době se vedle Brita Willa Stevense střídají Američan Alexander Rossi a Španěl Roberto Merhi. Rossi má stále závazky v sérii GP2, z toho důvodu se Merhi vrátí do kokpitu Manoru v nadcházející Grand Prix Ruska, pak se zase dostane ke slovu Alexander.
Kolem týmové sestavy nebylo zdaleka tolik rozruchu jako třeba v případě Ferrari, McLarenu nebo Lotusu, ale i tady není nic definitivního. Stevens doufá, že v týmu bude působit i v sezóně 2016: "Z mého osobního hlediska tvrdě pracujeme na tom, abychom pozitivně vyřešili náležitosti týkající se další sezóny." Jenže Manor potřebuje peníze a pokud možno hodně peněz, a tak není divu, že ještě loví potenciální zlaté rybky.
Jednou z nich by mohl být dvaadvacetiletý Rio Haryanto, indonéský pilot, jenž v letošním roce působí rovněž v GP2 a prozatím si drží čtvrté místo v průběžné klasifikaci. Hájí tam barvy týmu Campos Racing s Arthurem Picem, mladším bratrem expilota F1 Charlese Pica. Rodák ze Surakarty už letos třikrát vyhrál po jedné rozjížďce (Bahrajn, Red Bull Ring, Silverstone), ale od vedoucího Vandoorna ho dělí propastných 152 bodů, ale třeba na třetího Rusa Sirotkina jich ztrácí jen šest. Pokud by byl jeho kontrakt realizován, byl by to první pilot této národnosti, který by v F1 závodil.
Korespondent Matthias Brunner pro Speed Week uvedl, že jednání Manoru se zástupci Haryanta jsou už v plném proudu. Nemalý podíl při rozhodování může být i Riův sponzor Petramina, indonéská státní ropná společnost. Je nutné připomenout i další možnost, protože Mercedes už dříve uvedl, že hodlá do týmu prosadit svého pilota z kategorie DTM Pascala Wehrleina, aby získal v týmu závodní zkušenosti. Tomuto řešení by hodně nahrával kontrakt s Mercedesem, který bude Manoru příští rok dodávat pohonné jednotky.
Lewis Hamilton vypadl už v Q1 poté, co mu byl smazán čas za překročení traťových limitů. Do Velké ceny Belgie tak odstartuje až ze 16. místa.
Andrea Kimi Antonelli opět vypadl už v Q1 a jeho čekání na průlomový výsledek ve Formuli 1 se prodlužuje. Naděje, které ho provázely do královské disciplíny, zatím zůstávají nenaplněné.
Lando Norris získal pole position na belgické Grand Prix 2025 v Spa, když porazil svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Norris tak zajistil McLarenu nejlepší startovní pozici před nedělním závodem.
Navzdory nové zadní závěsové geometrii skončilo Ferrari ve sprintu belgického GP čtvrté, což podle týmu odpovídá téměř maximálnímu výkonu vozu na Spa. Novinka zatím nepřinesla výrazný posun v tempu, a Ferrari tak musí dál pracovat na zlepšení.
Oscar Piastri strávil během sprintu ve Spa příliš mnoho času za Maxem Verstappenem a je odhodlaný podobnou situaci v nedělním závodě neopakovat. Do Grand Prix vstupuje s jasným cílem postavit se svému rivalovi čelem.
Martin Brundle vyzval Mercedes, aby pevně podpořil nováčka Andreu Kimiho Antonelliho, který čelí rostoucímu tlaku. Podle něj mladý jezdec potřebuje klidné zázemí, aby mohl naplno rozvinout svůj potenciál.
Max Verstappen si připsal další vítězství, když v belgickém sprintu překonal Oscara Piastriho a znovu ukázal svou mistrovskou formu. Rozhodující manévr předvedl hned po startu, poté už Red Bull udával tempo a Piastri se musel spokojit s druhým místem.
Lewis Hamilton se ve Spa roztočil v šikaně Bus Stop po zablokování zadních kol a kvalifikaci tak nedokončil podle představ. Do sobotního sprintu odstartuje až z 18. místa.
Oscar Piastri si ve Spa vyjel pole position pro sobotní sprint a znovu tak podtrhl formu, kterou McLaren předvádí v belgických Ardenách. Mladý Australan zvládl kvalifikaci nejlépe ze všech a do krátkého závodu odstartuje z čela startovního roštu.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na GP Belgie ve Spa, když překonal Maxe Verstappena i týmového parťáka Landa Norrise. McLaren tím hned v úvodu víkendu demonstroval svou formu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.