Třinácté kolo Grand Prix Singapuru znamenalo konec pro Nico Hülkenberga, když se srazil s Felipe Massou vyjíždějícím z boxů. Ačkoliv se Němec vehementně bránil, že se nijak neprohřešil, dostal od sportovních komisařů trest v podobě poklesu tří míst na startu následujícího závodu.
Tolik připomenutí událostí starých několik dní. Když si Nico důkladně prohlédl videozáznam, usoudil, že větší podíl ohledně kolize je na jeho straně. Proto zvedl telefon a Massovi zavolal, aby se mu omluvil. "Měl jsem Felipemu nechat víc prostoru," uvedl pro Auto Motor und Sport.
Zpočátku Hülkenberg, ještě pod vlivem doznívajícího incidentu a zklamání z odstoupení ze závodu, Massu vinil: "Byl jsem v zatáčce vpředu, to znamená, že závodní stopa byla moje a já si ji mohl volit. Najednou jsem ucítil náraz..." Komisařil však vůbec Nicovu verzi nevyslechli a "poctili" ho již zmíněným trestem.
S odstupem čtyř dnů už současný vítěz Le Mans a dvanáctý muž průběžného pořadi přehodnotil své stanovisko: "Měl jsem nechat Massovi víc prostoru, určitě tu byla taková možnhost. I tak bych se dostal dopředu, alespoň do příští zatáčky. Pak by asi použil DRS, ale kdo ví, jak by to skončilo. Z boxů jsem dostal zprávu rádiem, také jsem ho zahlédl ve větší vzdálenosti od zatáčky. Při nájezdu do ní už mi samozřejmě zmizel z očí, ale věděl jsem, že tam je, nemohl se přece vypařit. Trest není nic ideálního, ale musím ho přijmout," popisuje Nico celý incident.
Massa ocenil Hülkenbergův přístup: "Bylo od něj hezké, že se omluvil. Je třeba si uvědomit, že po výjezdu z boxů je vůz v takovém úhlu, že dobře nevidíte, co se děje za vámi. Ale že tam Nico někde je, to jsem věděl, i box mi sdělil, že s ním budu bojovat o pozici. Když jsem jeho vůz poprvé spatřil, už bylo pozdě, ocitl jsem se v pasti a nemohl z ní uniknout."
Felipe dále popsal, že jeho williams měl hned dva problémy. "Měl jsem problémy se spojkou, k nim se přidala i převodovka. V určitém okamžiku bylo jasné, že do konce závodu nedojedu. To je také důvod, proč neberu kolizi s Nicem nějak dramaticky, došlo k ní v závodě, který pro mě byl tak jako tak ztracen."
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.