Bernie Ecclestone kdysi skupoval pořadatelství Grand Prix a patřil mu tým Brabham, za nějž zaplatil v roce 1971 kolem 200 000 liber. V jiné fázi historie se objevil Švýcar Walter Brun, jemuž patřily krátce patřily hned dva týmy F1.
Co je to ale proti Dietrichovi Mateschitzovi. Rakouský miliardář, spoluzakladatel nápojového gigantu Red Bull, majitel stejnojmenné stáje a jejího B-týmu Toro Rosso si do svého portfolia F1 přidal před dvěma lety i okruh A1-Ring, který záhy přejmenoval na Red Bull Ring.
Jak se ale zdá, to mu zdaleka nestačí. Podle novin Österreicher a Salzburger Nachrichten jedenasedmdesátiletý Rakušan zakoupil další rakouskou trať, 4,2 km dlouhý Salzburgring, na kterém se až do roku 1994 jezdily závody MotoGP. "Mohu tuto informaci potvrdit," uvedl mluvčí okruhu.
Sám Mateschitz však říká, že dohoda ještě není definitivně uzavřena. "Pořád jsem ten kontrakt nepodepsal, takže v této chvíli majitelem Salzburgringu ještě nejsem." Zároveň ale nevyvrátil, že jednání jsou těsně před ukončením. Dodal však, že tato koupě je jeho soukromým počinem a není nijak propojena se značkou Red Bull.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.