Záležitost není žádnou novinkou, na stole Strategické skupiny už ležela několik měsíců, ale italský dodavatel pneumatik nyní žádá, aby se opětovně objevila na programu jednání Strategické skupiny F1.
Pirelli požaduje, aby po skončení sezóny 29. listopadu v Abu Dhabí došlo ke speciálnímu testu pneumatik označených ultra-soft, tedy ještě měkčích super-měkkých plášťů. K tomu je však nutný jednomyslný souhlas všech deseti týmů tvořících startovní pole formule 1.
Zatímco například McLaren deklaroval porozumění pro zájmy Pirelli, jejichž snahou je získání co největšího množství dat z vozů na trati, zvláště menší stáje argumentují dalším navýšením nákladů. Některé týmy dokonce uvedly, že už mají pro své zaměstnance rezervovány zpáteční lety.
Je tu ještě jedna okolnost - vyskytly se požadavky, aby italský dodavatel pneumatik dodal pro první volný trénink v Singapuru a/nebo Abu Dhabí právě tyto superměkké pneu. Ostatně samotné stáje tvrdí, že typ ultra-soft je vytvořen na bázi super-soft používaných v roce 2014, takže s ním jsou v podstatě seznámeny.
Pravidla by takové využití umožňovala, ale Pirelli nepovažuje oficiální trénink za nejvhodnější způsob, jak tyto pnematiky otestovat, protože týmy v něm budou sledovat zcela jiné priority.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.