Dánský pilot, o jehož budoucnosti se v posledních dnech intenzivně hovoří, bude při Grand Prix Singapuru v boxu McLarenu chybět. Důvodem je nutná rehabilitace, která může trvat až tři týdny.
Kevin Magnussen, který letos působí ve stáji McLaren jako rezervní pilot a při prvním závodě v Austrálii zaskočil za zraněného Alonsa (nakonec kvůli technickým potížím nestartoval) minimálně na závody v Singapuru a Japonsku nepojede. Důvodem je pád z kola a následné poranění ruky.
"Kevin po několik měsíců intenzivně trénuje na kole, bohužel včera spadl a poranil si levou ruku. Jedná se menší zlomeninu, která si vyžádá minimálně třítýdenní léčení," potvrdil tiskový mluvčí McLarenu zprávu samotného Magnussena, který na svém twitterovém účtu o své nehodě informoval a přiložil i fotografie krátce po ošetření, na nichž má v sádře levé zápěstí.
Kevin usiloval při jednáních s Ronem Dennisem a Ericem Boullierem o možnosti smlouvy na rok 2016, ale v případě angažmá Alonsa i Buttona mu vedení McLarenu nehodlá klást překážky v jiném angažmá, pokud bude Dán tuto příležitost mít.
Broke my hand after falling off my bicycle. Better stick to four wheels #NeverGiveUpOnTheCycling pic.twitter.com/Oz83pLYS4y
— Kevin Magnussen (@KevinMagnussen) September 15, 2015Německý Auto Motor und Sport včera mylně informoval o údajném vypršení opčního práva na Magnussena 31. srpna. Tiskový mluvčí týmu na to reaguje slovy: "McLaren nikdy neposkytl žádné informace o smlouvách našich pilotů, ale můžeme potvrdít, že nedávné informace v médiích, že opční právo na Kevina Magnusena bylo zrušeno, jsou nepřesné. Nehodláme Kevinovi bránit v jiném kontraktu, pokud se mu naskytne možnost absolvovat závodní sezónu - to je vše!"
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.