Benjamínek startovního pole si nemíní lámat hlavu se specifickými podmínkami závodu v Singapuru. Po důkladné přípravě na simulátoru se sedmnáctiletý Holanďan necítí nijak handicapován a věří, že přidá do společné pokladny Toro Rosso opět nějaký ten bod.
Podle předchozích výsledků by měla Verstappenovi povaha trati vyhovovat, ale Holanďan se musí vypořádat ještě s dalšími aspekty, například nepříjemným časovým posunem. Max však k závodu přistpuje bez respektu a věří, že tu předvede svůj potenciál. "Závodit na zdejší trati bude zvláštní, ale musím říci, že se na to těším. Okruh mi připomíná Monako, jezdí se tu blízko bariér, předjíždění nebude snadné, ale určitě to tu bude velká zábava."
Právě v Monaku měl na konci cílové rovinky před nájezdem do zatáčky Ste. Dévote Verstappen kolizi s Grosjeanem, která byla pak dlouze diskutována nejen v odborných kruzích. Max je však přesvědčen, že podruhé už se stejná záležitost opakovat nemůže. Jako problém nevidí ani jízdu pod umělým osvětlením, se kterou nemá jako všichni nováčci příliš zkušeností.
Zdá se, že syn Jose Verstappena je před náročnou zkouškou v dobrém rozmaru. Dokonce si do jídelníčku naordinoval větší příděl mrkve. "Copak to není dobré pro zlepšení zraku?" žertoval Max s novináři. "Je pravda, že podobné podmínky už jsme měli letos v Bahrajnu, ale tohle bude závod v městských ulicích, a ten je vždycky složitější," pokračoval poté ve vážnějším duchu. Jenom připomínáme, že v Bahrajnu Holanďan závod nedokončil kvůli problémům s elektrikou.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.