Nováček příštího šampionátu - americká stáj Haas - svůj nový monopost otestuje hned v úvodním předsezónním testu v březnu 2016.
S účastí v prvním testu mívají problémy nejen nově vstupující týmy, ale i ty tradiční. Podle šéfa závodní stáje Günthera Steinera ale mají nakročeno k tomu, aby na začátku března příštího roku byl jejich vůz poháněný Ferrari plně připravený.
Na otázku, kdy s ním budou debutovat na dráze, odpovídá: "Prvního března 2016, první den testů všech týmů. Možná provedeme prvotní test (shake-down) o den dříve - 29. února. Více toho ale zatím neplánujeme."
Příští rok bude pro F1 týmy náročný, protože míst tří čtyřdenních testů budou mít k dispozici pouze dva, což Haasu v přípravách moc nepomůže: "Neřekl bych, že jde o problém. Tak to zkrátka je. Musíme se s tím sžít," komentuje Steiner.
Svou jezdeckou sestavu by rádi oznámili na konci září, přičemž by chtěli angažovat alespoň jednoho zkušeného pilota F1. Oficiální přihlášku do příštího ročníku F1 podají Mezinárodní automobilové federaci v říjnu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.