Neustále se protahující otázka kontraktu Lotus-Renault a z toho plynoucí potíže, v některých případech řešené i před soudním dvorem vyvolávají otázku, zda Lotus vůbec zvládne náročný závěr sezóny provázený značnými cestovními náklady.
Příštích 11 týdnů bude pro všechny týmy po logistické stránce značně náročných, ať jde o přepravu personálu, technického vybavení, nákladů na ubytování. Pozornost se pochopitelně nejvíce soustředí na problémy sužovaný Lotus, ale náměstek šéfa týmu Federico Gastaldi tvrdí, že všechno je pod kontrolou a účast Lotusu není ohrožena.
"Stejně jako všechny týmy se držíme dřívějšího plánu. Část vybavení už byla odeslána do Singapuru, letenky a patřičné hotelové kapacity jsou objednané. Co mám ještě víc říci? Budete se mě za pár týdnů před cestou do Japonska ptát na to samé? Pokud chcete pořád spekulovat o naší finanční situaci, tak proti tomu můžeme těžko něco dělat. Každý slyší to, co chce slyšet. Drby a šuškání nikdy neznamená nic dobrého, není nad to přijít a přímo se zeptat," říká k situaci Gastaldi.
Vlekoucí se proces jednání s Renaultem je pro tým značně náročný a Gastaldi to přiznává. "Není to vůbec jednoduché. Budeme protistranu tlačit k rozhodnutí. Zkoušeli jsme všechno, co bylo možné, teď už je míč na jejich straně.
Naše finanční situace pochopitelně není srovnatelná s týmy jako Mercedes, Ferrari nebo Red Bull, ale věřte, že od nich zase tak velký odstup nemáme," tvrdí Gastaldi.
Uvedl rovněž, že tým značně rozladilo dvojí odstoupení na Monze. Po Grosjeanově úspěchu v Belgii byl tým naladěn na lepší výsledek. "Byl jsem přesvědčen, že budeme s oběma vozy bodovat, zvládli jsme dobře kvalifikaci, proto jsme nečekali, že vypadneme tak brzy. Ale takové jsou závody, někdy prostě skončíte hned v prvním kole. S tím se nedá nic dělat," dodává Gastaldi.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.