Debaty týkající se používání motorů z předchozí sezóny, zaměstnaly opět Strategickou skupinu Formule 1. Základem jednání je otázka, zda opět povolit model, který letos využívá tým Manor, když jezdí s loňskými motory Ferrari.
Dodatek 4 technických předpisů byl zpřísněn, aby všechny týmy měly stejné podmínky, ale už v tuto chvíli je zřejmé, že bude ještě provést další jednání. Je tu příklad Manoru, kterému se v pravidlech povedlo najít právní mezeru, neboť bylo vyžadováno pouze koncesionářské svolení k použití rok starých jednotek. Manor tak měl k dispozici motory Ferrari specifikace 2014.
Jak podle Autosportu naznačují zprávy z jednání Strategické komise F1, budou předpisy upraveny tak, aby týmy mohly využívat různých specifikací dodaných během sezóny, oodvíjejících se od agregátu označeného jako základní jednotka. Strategické komisi jde také o snížení nákladů na pořizování motorů; ty v současné době přijdou na 15-20 milionů liber, zatímco v éře osmiválců se daly pořídit za 7 milionů £.
Bob Fernley, zástupce šéfa týmu Force India, uvedl, že otázka používání starších specifikací není ještě zcela jasná: "Pořád se o ní jedná. Diskutujeme o bodě, zda opět povolit možnost, jakou nyní využívá tým Manor."
Letos jednoznačně nejpomalejší tým by v případě prodloužení této možnosti mohl získat pro příští rok specifikaci pohonné jednotky, kterou používá Mercedes letos. Red Bull, který se rozchází s Renaultem a spojení s Mercedesem nebude realizováno, by tak mohl jezdit s podobnou specifikací Ferrari, čímž by nebyl bezprostřední hrozbou pro tovární tým Scuderie Ferrari.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.