Debaty týkající se používání motorů z předchozí sezóny, zaměstnaly opět Strategickou skupinu Formule 1. Základem jednání je otázka, zda opět povolit model, který letos využívá tým Manor, když jezdí s loňskými motory Ferrari.
Dodatek 4 technických předpisů byl zpřísněn, aby všechny týmy měly stejné podmínky, ale už v tuto chvíli je zřejmé, že bude ještě provést další jednání. Je tu příklad Manoru, kterému se v pravidlech povedlo najít právní mezeru, neboť bylo vyžadováno pouze koncesionářské svolení k použití rok starých jednotek. Manor tak měl k dispozici motory Ferrari specifikace 2014.
Jak podle Autosportu naznačují zprávy z jednání Strategické komise F1, budou předpisy upraveny tak, aby týmy mohly využívat různých specifikací dodaných během sezóny, oodvíjejících se od agregátu označeného jako základní jednotka. Strategické komisi jde také o snížení nákladů na pořizování motorů; ty v současné době přijdou na 15-20 milionů liber, zatímco v éře osmiválců se daly pořídit za 7 milionů £.
Bob Fernley, zástupce šéfa týmu Force India, uvedl, že otázka používání starších specifikací není ještě zcela jasná: "Pořád se o ní jedná. Diskutujeme o bodě, zda opět povolit možnost, jakou nyní využívá tým Manor."
Letos jednoznačně nejpomalejší tým by v případě prodloužení této možnosti mohl získat pro příští rok specifikaci pohonné jednotky, kterou používá Mercedes letos. Red Bull, který se rozchází s Renaultem a spojení s Mercedesem nebude realizováno, by tak mohl jezdit s podobnou specifikací Ferrari, čímž by nebyl bezprostřední hrozbou pro tovární tým Scuderie Ferrari.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.