Stáj z Enstone nemá stále jisto v otázce převzetí a tím pádem dost možná i další existence. Proto se finančně sužovaný a exekutory obklopovaný tým pokouší řešit problémy, které mu v posledních týdnech působí potíže.
Náměstek Lotusu Federico Gastaldi zástupcům médií sdělil, že se ke zdárnému vyřešení chýlí záležitost s Charlesem Picem, který zažaloval tým za nedodržení smlouvy týkající se postu testovacího pilota. Gastaldi tak reagoval na otázku, zda i v Singapuru budou v boxu Lotusu přítomni exekutoři. "Ne, už je to v podstatě vyřešeno. Obě strany si vyměnily právní dokumenty a nyní se jimi zabývají. V ponděli jsem mluvil s Charlesen a on se omluvil za to, co se stalo. Litoval, že zvolil takové řešení, ale to už je za námi."
Ozývají se hlasy, že pokud nedojde k definitivnímu rozhodnutí ohledně převzetí stáje Lotus ze strany Renaultu do termínu konání Grand Prix Singapuru, tým černozlatých může na jedné z nejpomalejších tratí šampionátu chybět. To má pochopitelně svůj dopad i na náladu pilotů. Grosjean začíná být spojován s týmem Haas, vedou se i debaty o pozdržených platbách ze strany Maldonadova sponzora PDVSA, ačkoliv Venezuelan tvrdil, že v tomto směru žádný problém neexistuje.
Gastaldi zdůrazňuje, že kontakty s Renaultem nadále trvají, ale jsou do značné míry komplikované: "Jednání pořád trvají, čekáme na konečné schválení celého převodu. Na globální korporace, jakou je Renault, ale nemůžeme vyvíjet žádný nátlak. I když jsme spolupracovali a navzájem se známe.
Každopádně bychom s nimi nadále rádi spolupracovali a měli v tomto směru co nejdříve jasno. Pak můžeme začít připravovat vůz pro rok 2016. A co se naší účasti v Singapuru týče, pojedeme tam a doufáme, že se představíme v mnohem lepším světle než na Monze," doufá Gastaldi.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.