Stáj z Enstone nemá stále jisto v otázce převzetí a tím pádem dost možná i další existence. Proto se finančně sužovaný a exekutory obklopovaný tým pokouší řešit problémy, které mu v posledních týdnech působí potíže.
Náměstek Lotusu Federico Gastaldi zástupcům médií sdělil, že se ke zdárnému vyřešení chýlí záležitost s Charlesem Picem, který zažaloval tým za nedodržení smlouvy týkající se postu testovacího pilota. Gastaldi tak reagoval na otázku, zda i v Singapuru budou v boxu Lotusu přítomni exekutoři. "Ne, už je to v podstatě vyřešeno. Obě strany si vyměnily právní dokumenty a nyní se jimi zabývají. V ponděli jsem mluvil s Charlesen a on se omluvil za to, co se stalo. Litoval, že zvolil takové řešení, ale to už je za námi."
Ozývají se hlasy, že pokud nedojde k definitivnímu rozhodnutí ohledně převzetí stáje Lotus ze strany Renaultu do termínu konání Grand Prix Singapuru, tým černozlatých může na jedné z nejpomalejších tratí šampionátu chybět. To má pochopitelně svůj dopad i na náladu pilotů. Grosjean začíná být spojován s týmem Haas, vedou se i debaty o pozdržených platbách ze strany Maldonadova sponzora PDVSA, ačkoliv Venezuelan tvrdil, že v tomto směru žádný problém neexistuje.
Gastaldi zdůrazňuje, že kontakty s Renaultem nadále trvají, ale jsou do značné míry komplikované: "Jednání pořád trvají, čekáme na konečné schválení celého převodu. Na globální korporace, jakou je Renault, ale nemůžeme vyvíjet žádný nátlak. I když jsme spolupracovali a navzájem se známe.
Každopádně bychom s nimi nadále rádi spolupracovali a měli v tomto směru co nejdříve jasno. Pak můžeme začít připravovat vůz pro rok 2016. A co se naší účasti v Singapuru týče, pojedeme tam a doufáme, že se představíme v mnohem lepším světle než na Monze," doufá Gastaldi.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.