Stáj z Enstone nemá stále jisto v otázce převzetí a tím pádem dost možná i další existence. Proto se finančně sužovaný a exekutory obklopovaný tým pokouší řešit problémy, které mu v posledních týdnech působí potíže.
Náměstek Lotusu Federico Gastaldi zástupcům médií sdělil, že se ke zdárnému vyřešení chýlí záležitost s Charlesem Picem, který zažaloval tým za nedodržení smlouvy týkající se postu testovacího pilota. Gastaldi tak reagoval na otázku, zda i v Singapuru budou v boxu Lotusu přítomni exekutoři. "Ne, už je to v podstatě vyřešeno. Obě strany si vyměnily právní dokumenty a nyní se jimi zabývají. V ponděli jsem mluvil s Charlesen a on se omluvil za to, co se stalo. Litoval, že zvolil takové řešení, ale to už je za námi."
Ozývají se hlasy, že pokud nedojde k definitivnímu rozhodnutí ohledně převzetí stáje Lotus ze strany Renaultu do termínu konání Grand Prix Singapuru, tým černozlatých může na jedné z nejpomalejších tratí šampionátu chybět. To má pochopitelně svůj dopad i na náladu pilotů. Grosjean začíná být spojován s týmem Haas, vedou se i debaty o pozdržených platbách ze strany Maldonadova sponzora PDVSA, ačkoliv Venezuelan tvrdil, že v tomto směru žádný problém neexistuje.
Gastaldi zdůrazňuje, že kontakty s Renaultem nadále trvají, ale jsou do značné míry komplikované: "Jednání pořád trvají, čekáme na konečné schválení celého převodu. Na globální korporace, jakou je Renault, ale nemůžeme vyvíjet žádný nátlak. I když jsme spolupracovali a navzájem se známe.
Každopádně bychom s nimi nadále rádi spolupracovali a měli v tomto směru co nejdříve jasno. Pak můžeme začít připravovat vůz pro rok 2016. A co se naší účasti v Singapuru týče, pojedeme tam a doufáme, že se představíme v mnohem lepším světle než na Monze," doufá Gastaldi.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.