Sezóna 2015 má před sebou ještě více než třetinu, ale u některých týmů už se kují plány na další ročník. To je i případ WIlliamsu, kde Valtteri Bottas požaduje dynamičtější a všestrannější vůz než s jakým jezdí letos.
Jestliže Williams v loňském roce zůstal za Mercedesem na třetím místě, letos mu jeden soupeř ubyl (Red Bull), ale zároveň ho přeskočil svými výkony tým Ferrari. Italská stáj také celkem pravidelně dosahuje umístění na stupních vítězů: tady je proti loňsku diametrální rozdíl. Jestliže Alonso v sezóně 2014 v prvních dvanácti závodech dosáhl jednoho druhého (Maďarsko) a třetího (Čína) místa, Vettel s Räikkönenem už letos stříkali šampaňským po soupeřích devětkrát. Naproti tomu piloti Williamsu si ve srovnání s uplynulým rokem o jedno pódiové umístění pohoršili, navíc Bottas byl loni dvakrát druhý a dvakrát třetí, letos byl lepší Massa, ale pořád to jsou zatím jen tři bronzové stupínky (srovnáváno vždy prvních 12 Grand Prix)
Bottas z toho vyvozuje závěry a nabádá tým, že si nemůže dovolit být na některých okruzích slabý, jmenovitě na těch pomalejších. "Je pro nás velice důležité, aby pro nás neexistovaly »špatné« okruhy. Je třeba mít všude odpovídající výkon, pokud máme bojovat o nejvyšší příčky, musíme být všude rychlí. Na Spa jsme měli být připraveni lépe, chtělo to nejspíš nový aerodynamický balíček, jaký měly i ostatní týmy. Musíme zkrátka lépe reagovat na různé typy tratí; teď třeba přijdou okruhy, na kterých by se nám mohlo dařit, takže je tu naděje na dobré umístění, ale pokud chceme vyhrávat, tak to zdaleka nestačí."
Neměnná jezdecká sestava pro příští rok je podle Bottase zárukou stability, Massu bere Fin jako správného partnera schopného pomoci Williamsu k ještě lepším výsledkům. "Williams je pro mě v této chvíli to nejlepší prostředí. Ovšem, mnoho jiných možností se nenabízí, proto je pro mě přirozené zůstat v tomto týmu. Výborná je i vyhlídka na další spolupráci s Massou, vytvořili jsme dobrý základ a teď už to chce jej zúročit v odpovídající výsledky."
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.