Většině tifosi nejspíš v neděli vylétl tlak blízko horní bezpečné hranici, když zaregistrovali jedno ze svých milovaných Ferrari, jak se podobně coby horký nůž máslem propadá z druhé až na poslední pozici.
Kimi Räikkönen se na podobně dobré startovní pozici objevil naposledy před dvěma a půl lety v Číně (duben 2013) a měl jedinečnou příležitost ukázat, že tolik diskutované prodloužení smlouvy na příští rok bylo pro Ferrari tím nejlepším krokem. Místo toho měl po několika vteřinách celé startovní pole před sebou.
Iceman je přesvědčen, že chyba nebyla na jeho straně a žádá, aby Ferrari prošetřilo, co bylo příčinou jeho tragického startu. Fin prohlásil, že hlavním problémem byl zapnutí systému anti-stall. "Vůz přešel do tohoto režimu anti-stall, jak jste mohli vidět, problém byl s druhým převodovým stupněm. Jsem si jist, že jsem všechno udělal správně jako vždycky, ale nevím přesně, co bylo důvodem, že došlo k této situaci."
Přestože Räikkönen dokázal v průběhu italské Grand Prix postupovat vpřed a cílem projel jako pátý, šéf týmu Maurizio Arrivabene ho nejspíš příliš nechválil. Domnívá se, že propad na poslední místo byl způsoben chybou finského pilota. "Pokud by mělo jít o technický problém, určitě se o tom všichni dozvědí. Ale spíš to vypadá, že nepostupoval správně při samotné proceduře. Leč obviňovat někoho bez patřičných dat by nebylo správné."
Arrivabene želí faktu, že oba piloti Ferrari nevystoupili na "bednu", takové umístění by tým ještě více povzbudilo. "S ohledem na fakt, jak se na Monze špatně předjíždí odvedl výbornou práci, i když bychom ho raději viděli na lepší pozici. Ale i takové věci se stávají, potřebujeme celou situaci důkladně posoudit a pak můžeme případný problém řešit," dodal Arrivabene.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.