Otázka dodávek motorů se začíná dramatizovat, jestliže ještě před několika dny byla jasně nalinkovaná propojení, najednou se začínají hledat cesty nové, byť někdy předpokládané. Může tak dojít k novému rozvržení sil ve startovním poli.
Prazáklad nynějších šarád můžeme spatřovat v nespokojenosti týmu Red Bull s motory Renault. Špatné výsledky a pokles do středu pole vedly především majitele rakouské stáje Dietricha Mateschitze k výpadům na stranu Francouzů. Začalo se spekulovat, zda kontrakt mezi Renaultem a Red Bullem bude pro rok 2016 vůbec dodržen, ve hře se objevil i někdejší "úhlavní nepřítel" Mercedes. Francouzi poté potvrdili, že závazek na rok 2016 dodrží, ale do budoucna spolupráci s Red Bullem nevidí jako smysluplnou.
Nyní se objevuje další eventualita, kterou rozvádí italský deník Gazzetta dello Sport. Podle něj hodlá během závodního víkendu prezident Ferrari Sergio Marchionne navštívit Red Bull s cílem ho přesvědčit, aby se stal odběratelem pohonných jednotek z Maranella.
Pochopitelně nelze zcela přehlížet námluvy mezi Mercedesem a Red Bullem, ale přes některá prohlášení se Toto Wolff nyní vyjádřil, že respektoval probíhající smluvní závazky obou stran: "Renault a Daimler mají velmi vřelý pracovní vztah, takže jsem usoudil, že dokud se vzájemné smluvní dohody mezi Renaultem a Red Bullem nevyřeší, nebudu předkládat žádné návrhy. S ohledem na jistá rozhodnutí, která musíme přijmout, nejde vůbec o jednoduchou situaci."
Dle úvah italského periodika by Marchionne mohl rakouské stáji nabídnout novější specifikací motoru, nikoli starší B-verzi. Navíc by spojením s Red Bullem mohla využívat agregáty Ferrari i stáj Toro Rosso. Byl by to velice chytrý tah v oblasti personální - Gazzetta dello Sport se domnívá, že by tím Marchinnoe měl blíže ke třem "hvězdám budoucnosti" - Daniel Ricciardo, Carlos Sainz jr. a Max Verstappen by se mohli stát potenciálními kandidáty na uvolněný post v případě odchodu Kimi Räikkönena. Všichni tři by tak měli už roční zkušenost s motory Ferrari.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.