Sedmnáctibodový odstup mezi piloty Mercedesu určitě není to, co by mělo šéfa týmu znepokojovat - Vettel na třetím místě ztrácí 59 bodů a propast mezi Mercedesem a Ferrari v Poháru konstruktérů činí masivních 160 bodů.
Toto Wolff však burcuje k odpovědnosti a neustále opakuje, že boj o mistrovský titul ještě stále není u konce. Mercedes si sice po neúspěchu v Maďarsku, kde poprvé na stupních vítězů chyběli oba jeho piloti, napravil reputaci v Belgii, kde navýšil své bodové konto vůči Ferrari o dalších 27 bodů. Wolff tedy nemá důvod k nespokojenosti, odmítá však, že by tým už měl šampionát "pod střechou".
"Dobrý závodní víkend v Belgii pro nás znamenal významné posílení pozice v mistrovství světa, ale musíme brát v úvahu, že štěstěna se k našim soupeřům otočila zády. Víme o Kimiho problémech v kvalifikaci a o tolikrát popisovaném defektu Vettela v závodě. I to by nám mělo připomenout, že nic nelze brát jako samozřejmost," varuje Wolff.
"Špičkové výsledky v tomto sportu lze mnohem snáze ztratit než je získat. Jeden špatný závodní víkend může být důsledkem velké houpačky v bodovaných výsledcích. Buďme hrdí na to, čeho jsme v této sezóně dosáhli, ale berme na vědomí, že pořád ještě boujujeme," připomíná Wolff.
Hamilton právě v loňském roce po známém incidentu v Belgii nastartoval obrat v šampionátu a pěti výhrami v řadě nastoupil vítěznou cestu ke koruně krále F1. Mercedes letos zatím pustil své soupeře pouze dvakrát na nejvyšší stupínek, ale Hamilton si ohledně Monzy věří a doufá, že letos bude mít v jeho podání sice jiný význam, ale stejně jako před rokem na ní nastoupí k definitivní cestě ke třetímu titulu.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.