Sedmnáctibodový odstup mezi piloty Mercedesu určitě není to, co by mělo šéfa týmu znepokojovat - Vettel na třetím místě ztrácí 59 bodů a propast mezi Mercedesem a Ferrari v Poháru konstruktérů činí masivních 160 bodů.
Toto Wolff však burcuje k odpovědnosti a neustále opakuje, že boj o mistrovský titul ještě stále není u konce. Mercedes si sice po neúspěchu v Maďarsku, kde poprvé na stupních vítězů chyběli oba jeho piloti, napravil reputaci v Belgii, kde navýšil své bodové konto vůči Ferrari o dalších 27 bodů. Wolff tedy nemá důvod k nespokojenosti, odmítá však, že by tým už měl šampionát "pod střechou".
"Dobrý závodní víkend v Belgii pro nás znamenal významné posílení pozice v mistrovství světa, ale musíme brát v úvahu, že štěstěna se k našim soupeřům otočila zády. Víme o Kimiho problémech v kvalifikaci a o tolikrát popisovaném defektu Vettela v závodě. I to by nám mělo připomenout, že nic nelze brát jako samozřejmost," varuje Wolff.
"Špičkové výsledky v tomto sportu lze mnohem snáze ztratit než je získat. Jeden špatný závodní víkend může být důsledkem velké houpačky v bodovaných výsledcích. Buďme hrdí na to, čeho jsme v této sezóně dosáhli, ale berme na vědomí, že pořád ještě boujujeme," připomíná Wolff.
Hamilton právě v loňském roce po známém incidentu v Belgii nastartoval obrat v šampionátu a pěti výhrami v řadě nastoupil vítěznou cestu ke koruně krále F1. Mercedes letos zatím pustil své soupeře pouze dvakrát na nejvyšší stupínek, ale Hamilton si ohledně Monzy věří a doufá, že letos bude mít v jeho podání sice jiný význam, ale stejně jako před rokem na ní nastoupí k definitivní cestě ke třetímu titulu.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.