Nadšení z třetího místa v belgické Grand Prix vneslo do řad týmu v Enstone euforii, kterou se nikdo ani nepokouší tlumit. Tým přes soustavné problémy vzhlíží s nadějí i na následující závod a směle předpokládá, že by mohl obdobný výsledek zopakovat.
Přes nepříjemnosti s exekučními pracovníky se Lotus chystá na Grand Prix Itálie s vědomím, že jde o další trať, kde se může výrazně prosadit. Podle vedení je v jeho silách svádět rovnocenný boj nejen s Williamsem, ale i s Ferrari.
Provozní ředitel Alan Permane je přesvědčen o dobré výchozí pozici svých vozů: "Můžeme být opět velice rychlí, ostatně dokazují to naše výsledky z Montrealu nebo Spa. Nevidím důvod, proč bychom nemohli stát opět na stupních vítězů, rozhodně to není sen. Vidím jako reálné postoupit do poslední části kvalifikace a zajet výborný závod."
Lotus má značné finanční problémy, do vývoje vozu nejsou investovány prakticky žádné prostředky, takže drží svou konkurenceschopnost díky originálnímu designu. "Vůz je velmi dobrý. Zdá se, že ideální je pro něj nízká úroveň přítlaku, takže na tratích jako Spa, Red Bull Ring nebo Montreal, funguje výborně. A Monza je dalším takovým místem, proto si můžeme dovolit očekávat odpovídající výsledek," odhaduje Permane.
V Belgii tým zkoušel nové přední křídlo, ale nakonec ho v závodě nepoužil, protože údajně nepřineslo kýžené a očekávané zlepšení. Nyní však doznalo dalších úprav, takže se dá očekávat, že na Monze s ním Lotusy do závodu nastoupí. "Testy ukázaly, že má prakticky stejné vlastnosti, co se týkalo výkonu. Už jsme aplikovali další změny, o kterým jsme přesvěděčeni, že povedou k lepšímu," uzavírá závodní vyhlídky na Monzu Permane.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.