Jaké popularitě se dostalo pneumatikám ve Spa už jsme psali několikrát. Poněkud jiným způsobem o nich hovoří i Felipe Massa, který byl výsledkem z belgické trati rozladěn, ovšem vinu nehledá u italského výrobce.
Brazilec prohlásil, že bylo nejspíš nutné, aby se tým propadl na dno problémů, aby se snesl z optimistických výšin. Jako hlavní problém označil úvodní část závodu na měkké směsi. "Prvních deset kol pro nás byla pohroma. Start nestál za nic, tempo na žlutě označené směsi bylo katastrofální. Já i Valtteri jsme ztratili mnoho pozic. Hodně těžká situace," popisoval potíže Massa.
Situace se zlepšila po přechodu na středně tvrdé pneu, kdy se Massa dokázal udržet na své pozici: "Doplatili jsme na problémy ze začátku závodu. Vůbec mě to netěší, mohli jsme být podstatně výš. Už jenom proto, že v předchozích závodech jsme odváděli dobré výkony."
Massa však nehledá spojitost s problémy, které měl tým v Maďarsku. "Tamní trať nám vůbec nevyhovuje. My teď musíme pochopit, proč na našem voze měkká sada nefunguje a udělat všechno pro to, aby se to neopakovalo."
Massa se zároveň svěřil, že očekává velkou změnu ve výkonnosti v dalším závodě. "Monza je pro nás velice nadějná - úžasná trať, je třeba maximálního soustředění, pokusíme se tu napravit poněkud pošramocenou pověst. Loni jsem tu dojel na stupních vítězů, proto věřím, že letos dokážu umístění zopakovat."
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.