Jaké popularitě se dostalo pneumatikám ve Spa už jsme psali několikrát. Poněkud jiným způsobem o nich hovoří i Felipe Massa, který byl výsledkem z belgické trati rozladěn, ovšem vinu nehledá u italského výrobce.
Brazilec prohlásil, že bylo nejspíš nutné, aby se tým propadl na dno problémů, aby se snesl z optimistických výšin. Jako hlavní problém označil úvodní část závodu na měkké směsi. "Prvních deset kol pro nás byla pohroma. Start nestál za nic, tempo na žlutě označené směsi bylo katastrofální. Já i Valtteri jsme ztratili mnoho pozic. Hodně těžká situace," popisoval potíže Massa.
Situace se zlepšila po přechodu na středně tvrdé pneu, kdy se Massa dokázal udržet na své pozici: "Doplatili jsme na problémy ze začátku závodu. Vůbec mě to netěší, mohli jsme být podstatně výš. Už jenom proto, že v předchozích závodech jsme odváděli dobré výkony."
Massa však nehledá spojitost s problémy, které měl tým v Maďarsku. "Tamní trať nám vůbec nevyhovuje. My teď musíme pochopit, proč na našem voze měkká sada nefunguje a udělat všechno pro to, aby se to neopakovalo."
Massa se zároveň svěřil, že očekává velkou změnu ve výkonnosti v dalším závodě. "Monza je pro nás velice nadějná - úžasná trať, je třeba maximálního soustředění, pokusíme se tu napravit poněkud pošramocenou pověst. Loni jsem tu dojel na stupních vítězů, proto věřím, že letos dokážu umístění zopakovat."
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.