Svízelná situace týmu z Enstone je všeobecně známá, došlo na soudní tahanice a stále není vše úspěšně vyřešeno. Přesto se podařil malý zázrak a Romain Grosjean třetím místem vlil do řad těžce zkoušené stáje trochu optimismu.
Provozní ředitel Alan Permane však připouští, že finanční situace je letos vůbec nejhorší, jaká kdy u týmu panovala. Odráží se to nejen v oblasti vývoje, ale promítá se to i do neuspokojivých výsledků. "Je to pro nás velice obtížné období," připouští Permane. Už dříve jsme uvedli jeho vysvětlení, že je pro tým obrovským vypětím vůbec připravit vozy na další závodní víkend.
"Z tohoto hlediska je prakticky neuvěřitelné, že jsme na stupních vítězů," pokračuje Permane. "Pro všechny v Enstone to je úžasný pocit." A aby dokázal, jaké problémy musí Lotus řešit, uvádí příklad, který vedl k penalizaci Grosjeana na startovním roštu.
"Máme jen tři převodovky. Většina týmů, a my mezi ně v minulosti také patřili, jich má pět, možná i šest. Ale my se musíme letos spokojit s omezeným počtem. Takže jeden z našich pilotů musí jezdit se závodní převodovkou už v pátek - tentokrát to bohužel vyšlo na Romaina. Kvůli známým potížím pak dostal trest v podobě pěti míst na startu. Za normálních okolností bychom takovou situaci vůbec neřešili a Grosjean by stál na startu podstatně víc vpředu."
Navzdory všem potížím Permane oceňuje přístup každého člena v týmu i vedení v jejich snaze udržet tým nad vodou: "Mít větší investice, dokázali bychom podstatně víc. Majitelé nás podporují i přes těžké časy, takže můžeme závodit. Proto je umístění na stupních vítězů důležité především pro ně," dodává Permane.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.