Ačkoliv se především během přenosu Grand Prix Belgie mluvilo o rozluce Renaultu a Red Bullu jako o téměř hotové věci, Christian Horner je poněkud jiného názoru a dohady ohledně smlouvy na rok 2016 označuje za "naprosto spekulativní".
Šéf Red Bullu kategoricky odmítá zvěsti o předčasném ukončení smlouvy mezi rakouským týmem a francouzským dodavatelem motorů, přestože je veřejným tajemstvím, že vztahy za posledních dvacet měsíců dospěly takřka na bod mrazu.
"Máme s Renaultem dohodu do konce roku 2016 a cokoli jiného nelze nazvat jinak než čistou spekulací," prohlásil Horner. "Víte, že tato smouva existuje... a její obsah vám nehodlám zveřejnit. Obě strany mají své povinnosti, navíc teď nemám potřebu nějak komentovat drby, které v paddocku slyším."
Horner však v žádném případě nepopírá, že chce na Renault stále vyvíjet tlak, aby zajistil takové agregáty, s nimiž by vymazat odstup od svých soupeřů. "Je třeba přehodnotit jejich přístup. Mají k dispozici dost schopných lidí, ale působí jako by se jim nechtělo angažovat. Měli by se podívat k Mercedesu nebo Ferrari, jaké tam panuje úsilí a odhodlání."
Christian pochopitelně bere v úvahu, že Renault nyní chystá rozhodnutí ohledně vlastního týmu, ale tím by neměla utrpět dosavadní spolupráce: "Pro Renault stejně jako pro nás je teď hlavním problémem jak vyřešit současnou situaci ohledně výkonnosti, protože si jistě nemohou dovolit negativní publicitu s nekvalitním motorem."
Všeobecně se mělo za to, že s ohledem na vznik vlastního týmu Renaultu nabídne Red Bull automobilce se sídlem ve Viry dřívější ukončení smlouvy a spojí své osudy s Mercedesem. Je otázkou, nakolik do této situace vstoupila skutečnost, že by Renault měl za tento akt žádat vysoké odstupné (více informací zde).
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.