Ačkoliv se především během přenosu Grand Prix Belgie mluvilo o rozluce Renaultu a Red Bullu jako o téměř hotové věci, Christian Horner je poněkud jiného názoru a dohady ohledně smlouvy na rok 2016 označuje za "naprosto spekulativní".
Šéf Red Bullu kategoricky odmítá zvěsti o předčasném ukončení smlouvy mezi rakouským týmem a francouzským dodavatelem motorů, přestože je veřejným tajemstvím, že vztahy za posledních dvacet měsíců dospěly takřka na bod mrazu.
"Máme s Renaultem dohodu do konce roku 2016 a cokoli jiného nelze nazvat jinak než čistou spekulací," prohlásil Horner. "Víte, že tato smouva existuje... a její obsah vám nehodlám zveřejnit. Obě strany mají své povinnosti, navíc teď nemám potřebu nějak komentovat drby, které v paddocku slyším."
Horner však v žádném případě nepopírá, že chce na Renault stále vyvíjet tlak, aby zajistil takové agregáty, s nimiž by vymazat odstup od svých soupeřů. "Je třeba přehodnotit jejich přístup. Mají k dispozici dost schopných lidí, ale působí jako by se jim nechtělo angažovat. Měli by se podívat k Mercedesu nebo Ferrari, jaké tam panuje úsilí a odhodlání."
Christian pochopitelně bere v úvahu, že Renault nyní chystá rozhodnutí ohledně vlastního týmu, ale tím by neměla utrpět dosavadní spolupráce: "Pro Renault stejně jako pro nás je teď hlavním problémem jak vyřešit současnou situaci ohledně výkonnosti, protože si jistě nemohou dovolit negativní publicitu s nekvalitním motorem."
Všeobecně se mělo za to, že s ohledem na vznik vlastního týmu Renaultu nabídne Red Bull automobilce se sídlem ve Viry dřívější ukončení smlouvy a spojí své osudy s Mercedesem. Je otázkou, nakolik do této situace vstoupila skutečnost, že by Renault měl za tento akt žádat vysoké odstupné (více informací zde).
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.