Ačkoliv se především během přenosu Grand Prix Belgie mluvilo o rozluce Renaultu a Red Bullu jako o téměř hotové věci, Christian Horner je poněkud jiného názoru a dohady ohledně smlouvy na rok 2016 označuje za "naprosto spekulativní".
Šéf Red Bullu kategoricky odmítá zvěsti o předčasném ukončení smlouvy mezi rakouským týmem a francouzským dodavatelem motorů, přestože je veřejným tajemstvím, že vztahy za posledních dvacet měsíců dospěly takřka na bod mrazu.
"Máme s Renaultem dohodu do konce roku 2016 a cokoli jiného nelze nazvat jinak než čistou spekulací," prohlásil Horner. "Víte, že tato smouva existuje... a její obsah vám nehodlám zveřejnit. Obě strany mají své povinnosti, navíc teď nemám potřebu nějak komentovat drby, které v paddocku slyším."
Horner však v žádném případě nepopírá, že chce na Renault stále vyvíjet tlak, aby zajistil takové agregáty, s nimiž by vymazat odstup od svých soupeřů. "Je třeba přehodnotit jejich přístup. Mají k dispozici dost schopných lidí, ale působí jako by se jim nechtělo angažovat. Měli by se podívat k Mercedesu nebo Ferrari, jaké tam panuje úsilí a odhodlání."
Christian pochopitelně bere v úvahu, že Renault nyní chystá rozhodnutí ohledně vlastního týmu, ale tím by neměla utrpět dosavadní spolupráce: "Pro Renault stejně jako pro nás je teď hlavním problémem jak vyřešit současnou situaci ohledně výkonnosti, protože si jistě nemohou dovolit negativní publicitu s nekvalitním motorem."
Všeobecně se mělo za to, že s ohledem na vznik vlastního týmu Renaultu nabídne Red Bull automobilce se sídlem ve Viry dřívější ukončení smlouvy a spojí své osudy s Mercedesem. Je otázkou, nakolik do této situace vstoupila skutečnost, že by Renault měl za tento akt žádat vysoké odstupné (více informací zde).
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.