V pátečním druhém tréninku zažil dvojnásobný vicemistr světa v nájezdu do zatáčky Blanchimont "šokující zážitek", když ho v rychlost přes 300 km/h postihl defekt pravé zadní pneumatiky. Dle jeho názoru musí Pirelli změnit přístup k zajištění bezpečnosti už pro Grand Prix Itálie.
Německý pilot žádá po italském dodavateli pneumatik, aby varování pilota před defektem pneumatiky bylo lepší. Odvolával se rovněž na podobný případ, který potkal už v závodě Sebastiana Vettela. "Tato záležitost se musí řešit, abychom cítíli bezpečněji. Musíme mít dřívější indikaci o možném defektu - alespoň to, pokud nejde v horizontu několika týdnů tento problém kompletně vyřešit. Například kdyby zadní pneumatiky začaly vykazovat náznak nějakého poškození, aktivovaly by se zadní kamery a pilot by byl ze strany týmu varován.
Za čtrnáct dní nás čeká Monza, to je opět okruh, na němž se dosahují vysoké rychlosti, musíme myslet na své bezpečí. Když se podívám na defekt Vettela, měl podobné štěstí jako já o dva dny dříve. Pokud by se něco podobného stalo v Eau Rouge, byl by to velký, přímo obrovský problém. Oba jsme měli štěstí, že jsme nic netrefili." varuje Rosberg.
Nico rovněž odpověděl na otázku, zda si myslí, že rozhodnutí Ferrari a Vettela pokusit se o strategii jedné zastávky, bylo moudré. "Neexistuje žádný důvod, proč to nezkusit, to je jisté," dodal Rosberg.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.