U Williamsu zatím nepadlo definitivní rozhodnutí o kontraktu s Valtteri Bottasem, ale stále více lidí je přesvědčeno, že jde jen o jistou formalitu. V současné době se má licitovat o délce nového kontraktu a výši honoráře.
Že v týmu Bottas s velkou pravděpodobností zůstane předpokládá i jeho současný týmový kolega Felipe Massa. Brazilce nijak nepřekvapilo rozhodnutí Ferrari prodloužit kontrakt s Räikkönenem. "Udělali jen to, čím si dle mého názoru byli už předtím jistí: že Kimi pro ně odvede tu nejlepší práci. Těch několik měsíců se jen ujišťovali, že pro ně bude nejlepší volbou, a já osobně mu to angažmá přeju."
Ohledně situace u Williamsu se vicemistr světa 2008 vyjádřil následovně: "Pro tým by bylo dobré, abychom s Valtterim spolupracovali i další rok. Teď čekáme, jestli k tomu dojde, ale já pevně věřím, že se to stane," prohlásil Felipe s tím, že spolupráce s Bottasem byla bezproblémová, proto vidí jako ideální krok její prodloužení.
"Mám za to, že Valtteri je výborný pilot, prokázal své schopnosti a jak cenný může pro tým být. Takže nevidím jediný důvod, proč ho nechat jít někam jinam," pokračuje Massa. Dodal, že Räikkönenův kontrakt vlastně Bottasovi nedává na vybranou. Dva špičkové týmy už mají smluvně zajištěny obě místa, takže Valtteri jen potřebuje doladit některé detaily kontraktu s Williamsem.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.