Mnozí mají tu situaci v dobré paměti - zatáčka Les Combes, druhé kolo. Rosberg zkouší velmi optimistický předjížděcí manévr, který končí nárazem pravého konce jeho předního křídla do levé zadní pneumatiky týmového kolegy.
Hamilton se propadl na 16. místo a šest kol před cílem odstoupil kvůli nefungujícímu řízení. Jestliže Lewis hned po incidentu křičel do radikové komunikace "Trefil mě!" a později nařkl týmového kolegu z likvidačního útoku (později pochopitelně svá slova zmírnil), Rosberg byl zdrženlivější. "Vzal jsem si týden na rozmyšlenou, abych k incidentu zaujal nějaké stanovisko, poté jsem se rozhodl převzít za nehodu odpovědnost."
Nálada v týmu po belgickém závodě notně ochladla a i přes některá ujištění, že si hoši vše vyříkali nelze přehlížet, že jde spíš o korektní vztah. Rosberg na otázku, zda incidentu lituje, odpověděl. "Po tomto závodě to nebylo jednoduché období. Ale necítím žádnou lítost, hodně jsem se poučil." Zároveň také dodal, že před letošním závodem nemá potřebu se k nehodě v Les Combes nějak vracet. "Všechno jsme si už vyříkali, debatovali jsme o tom během zimní přestávky. Máme v tom oba jasno."
Svou strategii pro jedenáctý závod sezóny vidí Nico velice jednoduše. "Musím jet naplno, vyvíjet tlak, jiná cesta neexistuje. Máme mezi sebou 21 bodů, chvílemi jsem v Maďarsku dokonce figuroval na průběžně vedoucí pozici. Byl jsem blízko, abych první polovinu šampionátu vyhrál, teď je třeba jít dál a snažit se, vyhrávat závody - věřím, že to je v mých silách."
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.