Ačkoliv se v jedné chvíli vážně mluvilo o možnosti, že by Nico Hülkenberg vystřídal v kokpitu Ferrari Kimi Räikkönena, Němec nebyl podobnými zprávami vyveden nijak z míry, protože Finovo setrvání u Ferrari předpokládal.
Sedmadvacetiletý Němec by sice rád jednou Ferrari pilotoval, ale rozhodně není z vývoje situace nijak zklamán: "Nová smlouva Räikkönena s Ferrari mě nijak nezaskočila, tušil jsem, že to tak dopadne. A když něco očekáváte, tak vás to těžko může zklamat."
Nico rovněž prohlásil, že ohledně výhledu do další sezóny a závodění v dobrém voze neztrácí optimismus. "U Ferrari už je obsazeno, ale pořád ještě existuje několik zajímavých možností. Jsem přesvědčen, že všechno dopadne podle mých představ a uvidíte mě v kvalitním voze."
Hülkenbergovo jméno je v poslední době často spojováno s nováčkem ve startovním poli, stájí Haas F1 Team. Nico zásadně možný přestup nepopřel, ale nechce učinit unáhlený krok a neprojít si i další možnosti. "Je důležité, jaké nabídky vám kdo učiní. Zatím je ještě pořád čas. Jednat mohu s kýmkoliv, popřemýšlet o podmínkách, vyslovit své požadavky a ve správný čas udělat to nejlepší rozhodutí. Zatím v této oblasti podnikám spíše nenápadné kroky, ale připraven jsem na všechno."
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.