Radiová komunikace mezi pilotem a boxy dozná dalších změn, které Automobilová federace přesně definovala. Její seznam čítá 31 položek a vstoupí v platnost prvním závodem následující sezóny.
Článek 20.1 sportovních pravidel stanovi: "Pilot musí řídit monopost sám, bez další pomoci". Pro ročník 2016 tedy vstoupí do hry další zpřísňující pravidla, která týmy mají k dispozici se značným předstihem, aby měly možnost se na tuto změnu důkladně připravit.
Většina zpráv v radiové komunikaci povolených se týká stavu vozu, rozhodnutí k zajetí do boxů a informací pro závodníka s ohledem na bezpečnost na trati. Nesmí se podávat zprávy mající vliv na chování auta a optimalizaci jeho výkonu, jakož i informace vedoucí k úspoře pohonných hmot.
Úplný seznam povolených zpráv:
1. Upozornění na kritický problém vozu (defekt pneu nebo poškození)2. Upozornění na kritický problém vozu soupeře3. Výzva k zajetí do boxů za účelem opravy nebo odstoupení vozu4. Informace od vedení závodu (žluté vlajky, červené vlajky, přerušení závodu případně jiné pokyny od vedení závodu)5. Mokrá trať, výskyt oleje či jiných nečistot v konkrétních úsecích6. Pokyn k výměně pozice s jiným pilotem7. Potvrzení přijetí zprávy od pilota8. Oznámení dosaženého času na kolo nebo v určitém sektoru9. Informace o soupeřově času na kolo nebo v určitém sektoru10. Odstup mezi soupeři během tréninku nebo závodu11. Termíny "push hard", "push", "utkáš se s xx" a podobné12. Upozornění na překážky na trati (kolize, nehoda) během tréninku či závodu13. Výzva k většímu odstupu od jiného vozu v tréninku, aby pilot měl volnou trať pro svůj pokus14. Volba pneumatik při následné zastávce v boxech15. Počet kol, které soupeř absolvoval na té které sadě pneumatik16. Specifikace pneumatik soupeře17. Informace o pravděpodobné strategii soupeře18. Výjezd safety caru19. Informace o nepovolené výhodě pilota nebo soupeřů (zkrácení trati, vynechaná šikana, jízda mimo vyznačenou trať, udělení penalizace...)20. Upozornění o povolení/zákazu použití systému DRS21. Informace o selhání systému DRS22. Změna nastavení spoilerů při následné zastávce v boxech23. Změna rozložení paliva24. Výzva k plánované zastávce v boxech25. Upozornění na přejíždění bílé čáry, obrubníků, respektování výstražných světel při vjezdu/výjezdu z boxů26. Upozornění na dodržování rychlosti v boxech27. Předávání zpráv z vedení závodu28. Informace o poškození vozu (technické problémy)29. Počet kol, které zbývají do konce závodu30. Informace testovacích sekvencí během neměřených tréninků31. Informace týkající se počasí
V den závodu od otevření pit-lane a tedy prvního vyjetí z garáže až po seřazení na startovním roštu smí být používáno jen prvních šest bodů.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.