Uplynulo jen pár hodin od Rosbergova tvrzení, že závodění a soukromý život by měl být v rovnováze, a německý pilot to hned může dokázat. V tuto chvíli jeho myšlenky nejspíš zaměstnává něco docela jiného, než jak se vypořádat s novou startovní procedurou.
Lewis Hamilton se na ni zaměřuje s maximální intenzitou. Poslední tři starty mu rozhodně nevyšly podle jeho představ a v Rakousku, Velké Británii a Maďarsku ztratil výhodu pole-position už v první zatáčce. "V Maďarsku by to byl docela jiný závod, kdybych začal dobře. Jenže jsem zareagoval špatně, což mě stálo dobré umístění."
Lewis také komentuje rozhodnutí FIA a není si docela jist, zda přinese očekávané změny. "Bude to zajímavé, myslím, že se řádně nedocenilo, jak moc tohle rozhodnutí ovlivní závod. Může to dokonce vést k větším problémům, nárůstu rizika postartovních kolizí, kdo ví? Změny bylo nutné udělat, ale i když je tohle dobrý nápad, domnívám se, že ho bude třeba ještě nějak upravit," sdělil obhájce titulu své stanovisko listu The Guardian.
To Nico Rosberg v době Grand Prix Belgie řeší okolnost ryze soukromou, každým má jeho manželka Viviane porodit jeho potomka. Ačkoliv byl termín porodu stanoven až na úterý, Nico má k dispozici soukromé letadlo, které je připraveno ho co nejdříve dopravit do Monaca. "V Liege, 60 kilometrů od okruhu, je připraveno letadlo, stejně tak je k dispozici i pilot, který by Rosberga dopravil co nejrychleji na letiště, pokud to bude nutné," píše německý deník Bild.
Ihned se vynořily otázky, zda s ohledem na tuto skutečnost se Rosbergovo soustředění poněkud nerozptýlí. Niki Lauda kdysi prohlásil, že s každým dítětem jede pilot o půl vteřiny pomaleji. Ostatně v Monacu 1979, kdy v zatáčce Mirabeau zažil poměrně dramatickou kolizi s Didierem Pironim, jel také jako novopečený otec a podle soupeřů se choval na trati jako pojízdná závora.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.