Závod v Maďarsku byl pro tým s třícípou hvězdou ve znaku důkladným budíčkem a důkazem, že nelze odpočívat na vavřínech. Ale i když to byl pro Mercedes nejhorší závod sezóny, důvody k panice podle vedení prozatím nejsou.
Ostatně Toto Wolff poukazuje na jeden zajímavý fakt: "Z deseti závodů vyhrát osm a jen jednou nestát na stupních vítězů, to je dobrý vklad do druhé poloviny sezóny. Navíc do ní vstupujeme s větším počtem bodů než loni (letos vyjely Mercedes o 17 bodů více). A vidíte, náš náskok je přesto menší. Jen to dokazuje, že není kdy sundavat nohu z plynu a Maďarsko nám ukázalo, že stačí malá šance a soupeři se jí pevně chytí."
Také Wolff si pochvaluje klid během letní přestávky: "Přestože všichni nabírali energii podle svého naturelu, většina byla stále myšlenkami u týmu, na co se zaměřit; pořád je tu eventualita, že budeme vyhrávat, ale i prohrávat. Proto musíme vytrvale jít za svým cílem až na samotný vrchol."
Technický ředitel Paddy Lowe označil trať ve Spa jako stvořenou pro drama: "Neřeknu nic nového, když budu mluvit o nevyzpytatelném počasí, může přijít déšť, který tu v minulosti ovlivnil nejeden závod. Také budeme závodit na nejdelší trati, takže stačí třeba defekt pneumatiky a je po šancích, pokud se stane na začátku kola. Proto jsou tu tak obvyklé změny v pořadí."
Lowe vidí také Spa jako jedinečný test techniky a dalších komponentů: "Auto tu projde opravdu náročným procesem, je tu třeba dobré aerodynamiky, patřičnou rychlost a přítlak - dlouhé rovinky a značné převýšení si to přímo žádají. Spa, stejně jako Monza, bude jedním ze dvou závodů, kde si ověříme specifickou konfiguraci s nízkým valivým odporem. Ovšem na celkové srovnání musíme počkat do Itálie."
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.