Tým z Enstone je v poslední době subjektem, který spolehlivě plní stránky motoristických serverů. Nejde však vždy jen o jeho budoucnost, ale i žhavou současnost. Podle posledních zpráv může mít v Belgii obdobné potíže jako v Maďarsku.
Federico Gastaldi, náměstek šéfa Lotusu, začíná pomalu připravovat novináře na to, že ve Spa pojede tým na pozadí dalších zvěstí o finančních potížích, intrik a "zaručených zpráv o dalších problémech". Jenže jeden malér se zdá být stále žhavý a váže se i k problémům na Hungaroringu.
Andrew Ruhan, realitní magnát, spolumajitel a člen správní rady Lotusu, čelí vážným právním problémům. Jak uvedl Sunday Times, probíhá v současné době majetkové vyrovnání po jeho rozvodu a podle britského listu se očekává, že půjde jedno z vůbec nejvyšších v Británii. Ruhan také vede další právní bitvu s bývalými obchodními partnery, s nimiž provozoval hotelové řetězce - tento případ by měl rozhodnout Nejvyšší soud v příštím roce. Ruhan však odmítl poskytnout tisku jakékoli vyjádření, ovšem má se všeobecně zato, že tyto okolnosti vedly i ke známým potížím před maďarskou Grand Prix.
Gastaldi se snaží celou věc uvést do obecnější roviny ve snaze uklidnit nespokojené dodavatele, kterým tým dlužil různé částky. "Finanční problémy má většina týmů, na tom není nic zvláštního," uvedl pro periodikum Speed Week. "Naším problémem na rozdíl od Ferrari, Mercedesu nebo Red Bullu je, že neprodáváme auta nebo energetické nápoje. Naše podpora plyne z jiných zdrojů včetně prize money a sponzorských příspěvků. A také od majitelů, kteří musí sáhnout do vlastní kapsy," konstatuje Gastaldi.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.