Tým z Enstone je v poslední době subjektem, který spolehlivě plní stránky motoristických serverů. Nejde však vždy jen o jeho budoucnost, ale i žhavou současnost. Podle posledních zpráv může mít v Belgii obdobné potíže jako v Maďarsku.
Federico Gastaldi, náměstek šéfa Lotusu, začíná pomalu připravovat novináře na to, že ve Spa pojede tým na pozadí dalších zvěstí o finančních potížích, intrik a "zaručených zpráv o dalších problémech". Jenže jeden malér se zdá být stále žhavý a váže se i k problémům na Hungaroringu.
Andrew Ruhan, realitní magnát, spolumajitel a člen správní rady Lotusu, čelí vážným právním problémům. Jak uvedl Sunday Times, probíhá v současné době majetkové vyrovnání po jeho rozvodu a podle britského listu se očekává, že půjde jedno z vůbec nejvyšších v Británii. Ruhan také vede další právní bitvu s bývalými obchodními partnery, s nimiž provozoval hotelové řetězce - tento případ by měl rozhodnout Nejvyšší soud v příštím roce. Ruhan však odmítl poskytnout tisku jakékoli vyjádření, ovšem má se všeobecně zato, že tyto okolnosti vedly i ke známým potížím před maďarskou Grand Prix.
Gastaldi se snaží celou věc uvést do obecnější roviny ve snaze uklidnit nespokojené dodavatele, kterým tým dlužil různé částky. "Finanční problémy má většina týmů, na tom není nic zvláštního," uvedl pro periodikum Speed Week. "Naším problémem na rozdíl od Ferrari, Mercedesu nebo Red Bullu je, že neprodáváme auta nebo energetické nápoje. Naše podpora plyne z jiných zdrojů včetně prize money a sponzorských příspěvků. A také od majitelů, kteří musí sáhnout do vlastní kapsy," konstatuje Gastaldi.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.