Bezpečnostní opatření musí být taková, aby se už nikdy nemohlo opakovat to, co postihlo Julese Bianchiho, takové je resumé pilotů F1, kteří tvrdí, že právě osud nešťastného Francouze je v této otázce sblížil.
Brazilci Felipe Nasr a Felipe Massa se domnívají, že sportovní komise reagovala ohledně změn následujících po Bianchiho incidentu správně - jsou toho názoru, že i piloti se více zaměřili na otázky bezpečnosti. "Bianchiho nehoda všemi otřásla, piloty, týmy a nakonec i FIA. Všem otevřela oči a přinutila je jednat," uvedl Nasr pro server Motorsport.com.
"Fomuli 1 se snažíme v každém aspektu zlepšovat, jezdci se v tomto směru mnohem více sjednotili. Některé věci doznaly změn, což byl třeba případ virtuálního safety caru. Teď se může objevit, kdykoli se na trati objeví nějaký rušivý jev, nečistota, trosky vozu či jiná nebezpečná situace. Pilotům je jasné, že musí být mnohem obezřetnější, co se bezpečnosti týče," pokračuje Brazilec.
Už žádný další BianchiFelipe Massa je přesvědčen, že nové postupy zavedené prostřednictvím FIA prakticky vylučují, aby se nehoda podobná té Bianchiho opakovala. Také on vyzdvihuje především zavedení virtuálního SC. "Je to opravdu dobrý nápad, myslím, že je nemožné, aby se někdy stalo něco podobného jako Julesovi."
Massa se rovněž domnívá, že Bianchiho nehoda vedla k užší spolupráci pilotů ohledně bezpečnosti, pokud budou mít společnou pravomoc, mohou požadovat více bezpečnostních změn. "Po Julesově nehodě se o bezpečnosti jednalo mnohem častěji. Současné vozy F1 jsou bezpečné, proto je důležité, aby se tak hloupá nehoda už nikdy nemohla opakovat. Piloti jsou silné osobnosti, je třeba, aby své nápady sjednotili. Jedinec nemá šanci toho příliš změnit, je důležité, abychom byli silnou skupinou a měli stejné cíle," vysvětluje Massa.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.