Podobné akce se pořádají snad ve všech možných sportovních odvětvích, majících týmového ducha. "Tým snů" bez ohledu na čas vyvolil tentokrát i boss F1 a vyšel mu v barvách ryze evropských.
Ecclestone, který si vyzkoušel v F1 různé posty, od závodního kokpitu přes manažera a šéfa týmu až k vedoucí funkci formule 1 samotné, na oficiálních stránkách F1 uvedl, že jeho vyvolenými piloty by byli Jochen Karl Rindt a Fernando Alonso.
Není bez zajímavosti, že právě o Rakušana Rindta, pocházejícího z neměcké Mohuče, se Ecclestone nějaký čas staral, byl přítomen i jeho tragickému skonu v tréninku na Grand Prix Itálie na Monze 1970. Jochen se stal jediným mistrem světa in memoriam, v následujících čtyřech závodech, které do konce roku chyběly, už jeho bodový zisk nikdo nedokázal překonat.
Pokud bychom sečetli výkony obou vybraných pilotů, napočítali bychom tři mistrovské tituly, 38 vítězství, 110 pódiových umístění, 32 pole-position a 24 nejrychlejších kol v závodě. Je jasné, že Rindtova kariéra byla podstatně kratší, zatímco Alonso pojede v Belgii na konci srpna 245. Grand Prix ve své kariéře, Rindt jich "stihl" pouze šedesát.
Jako týmového šéfa by Ecclestone zvolil kontroverzního Flavia Briatoreho, provázeného aférou Crashgate. Ital působil v týmech Benetton a Renault a právě on byl u toho, když Alonso získal v týmu žlutomodrých své dva mistrovské tituly.
Ohledně vozu by sáhl Ecclestone po Brabhamu BT 49C s motorem Ford, na němž Nelson Piquet získal svůj první mistrovský titul. Vůz konstruktéra Gordona Murraye vidali fanoušci na tratích závodů F1 v roce 1981 a 1982, tedy v době, kdy Ecclestone týmu Brabham šéfoval. Koupil jej na sklonku 1971 od Rona Tauranaca, kontstruktéra a společníka Jacka Brabhama, za 200 000 liber.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Lewis Hamilton se ve Ferrari nachází v opravdu těžké situaci, která zdaleka neodpovídá jeho očekáváním.
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.
Nico Hülkenberg ze šestnáctého místa v závodě vylepšil pozici až na pátou a předjel i Lewisa Hamiltona, což podpořilo skvělé tempo Sauberu a výhoda čerstvých pneumatik po restartu. Vyzdvihl také zásluhu nedávných vylepšení vozu.