Podobné akce se pořádají snad ve všech možných sportovních odvětvích, majících týmového ducha. "Tým snů" bez ohledu na čas vyvolil tentokrát i boss F1 a vyšel mu v barvách ryze evropských.
Ecclestone, který si vyzkoušel v F1 různé posty, od závodního kokpitu přes manažera a šéfa týmu až k vedoucí funkci formule 1 samotné, na oficiálních stránkách F1 uvedl, že jeho vyvolenými piloty by byli Jochen Karl Rindt a Fernando Alonso.
Není bez zajímavosti, že právě o Rakušana Rindta, pocházejícího z neměcké Mohuče, se Ecclestone nějaký čas staral, byl přítomen i jeho tragickému skonu v tréninku na Grand Prix Itálie na Monze 1970. Jochen se stal jediným mistrem světa in memoriam, v následujících čtyřech závodech, které do konce roku chyběly, už jeho bodový zisk nikdo nedokázal překonat.
Pokud bychom sečetli výkony obou vybraných pilotů, napočítali bychom tři mistrovské tituly, 38 vítězství, 110 pódiových umístění, 32 pole-position a 24 nejrychlejších kol v závodě. Je jasné, že Rindtova kariéra byla podstatně kratší, zatímco Alonso pojede v Belgii na konci srpna 245. Grand Prix ve své kariéře, Rindt jich "stihl" pouze šedesát.
Jako týmového šéfa by Ecclestone zvolil kontroverzního Flavia Briatoreho, provázeného aférou Crashgate. Ital působil v týmech Benetton a Renault a právě on byl u toho, když Alonso získal v týmu žlutomodrých své dva mistrovské tituly.
Ohledně vozu by sáhl Ecclestone po Brabhamu BT 49C s motorem Ford, na němž Nelson Piquet získal svůj první mistrovský titul. Vůz konstruktéra Gordona Murraye vidali fanoušci na tratích závodů F1 v roce 1981 a 1982, tedy v době, kdy Ecclestone týmu Brabham šéfoval. Koupil jej na sklonku 1971 od Rona Tauranaca, kontstruktéra a společníka Jacka Brabhama, za 200 000 liber.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.