Podobné akce se pořádají snad ve všech možných sportovních odvětvích, majících týmového ducha. "Tým snů" bez ohledu na čas vyvolil tentokrát i boss F1 a vyšel mu v barvách ryze evropských.
Ecclestone, který si vyzkoušel v F1 různé posty, od závodního kokpitu přes manažera a šéfa týmu až k vedoucí funkci formule 1 samotné, na oficiálních stránkách F1 uvedl, že jeho vyvolenými piloty by byli Jochen Karl Rindt a Fernando Alonso.
Není bez zajímavosti, že právě o Rakušana Rindta, pocházejícího z neměcké Mohuče, se Ecclestone nějaký čas staral, byl přítomen i jeho tragickému skonu v tréninku na Grand Prix Itálie na Monze 1970. Jochen se stal jediným mistrem světa in memoriam, v následujících čtyřech závodech, které do konce roku chyběly, už jeho bodový zisk nikdo nedokázal překonat.
Pokud bychom sečetli výkony obou vybraných pilotů, napočítali bychom tři mistrovské tituly, 38 vítězství, 110 pódiových umístění, 32 pole-position a 24 nejrychlejších kol v závodě. Je jasné, že Rindtova kariéra byla podstatně kratší, zatímco Alonso pojede v Belgii na konci srpna 245. Grand Prix ve své kariéře, Rindt jich "stihl" pouze šedesát.
Jako týmového šéfa by Ecclestone zvolil kontroverzního Flavia Briatoreho, provázeného aférou Crashgate. Ital působil v týmech Benetton a Renault a právě on byl u toho, když Alonso získal v týmu žlutomodrých své dva mistrovské tituly.
Ohledně vozu by sáhl Ecclestone po Brabhamu BT 49C s motorem Ford, na němž Nelson Piquet získal svůj první mistrovský titul. Vůz konstruktéra Gordona Murraye vidali fanoušci na tratích závodů F1 v roce 1981 a 1982, tedy v době, kdy Ecclestone týmu Brabham šéfoval. Koupil jej na sklonku 1971 od Rona Tauranaca, kontstruktéra a společníka Jacka Brabhama, za 200 000 liber.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.