Mohl by být označen za zbabělce, který odkládá zbraně dlouho před rozhodujícím útokem. Navíc jeho pozice v týmu není zrovna skálopevná. James Allison je však odborník, který dokáže zhodnotit skutečný stav věcí - a nebojí se o tom promluvit.
Přes vítězný závod v Maďarsku má technický ředitel Ferrari jasno: "Nemáme dost dobré auto, abychom letos vyhráli aspoň jednu trofej." Na další otázku, zda tím myslí, že šampionát de facto pro Ferrari skončil, bez váhání dodal: "Samozřejmě!"
"Tvrdíme to vlastně celou dobu, že na zisk titulu nebo Poháru konstruktérů letos ještě nemáme. Pochopitelně uděláme všechno, co je v našich silách, abychom závody zdramatizovali a byli konkurenceschopní, ale také musíme být realisté co se týmové činnosti týče," tvrdí Allison a dodává, že si nedovolí posoudit výsledek z Maďarska jako důkaz vyrovnání sil s Mercedesem.
"Vítězství mě pochopitelně potěšilo, jsem rád, když vidím rozzářené obličeje všech týmových kolegů, že je vítězství posílí a dá jim hrdost, že na sobě mají červené barvy týmu. Můžeme být rádi, že jsme prokázali oproti loňsku zlepšení. Ale pořád je před námi velké množství práce, kterou musíme zvládnout, než se zase budeme moci pyšnit tím, že Ferrari je na pozicích, kam dle mého, a nejen mého názoru patří," končí své hodnocení Allison.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.