Myšlenka bosse F1 se jeví jako velice sympatická - vytvořit tým pro "nemajetné" piloty, kteří však disponují velkým talentem, který by je opravňoval až k postupu do F1. Mělo by se tak stát v GP2.
Ecclestone poukazuje na to, že stále rostoucí náklady nutí zvláště menší týmy angažovat piloty, jejichž jezdecké kvality nejsou na špičkové úrovni, ale mají za sebou kvalitního sponzora, který pomůže ozdravit rozpočet týmu. Mnoho pilotů pak odchází z F1 jezdit jiná mistrovství například vytrvalostní závody. Bernie proto navrhuje, aby byl vytvořen tým GP2, jakási líheň talentů bez ohledu na jejich finanční možnosti.
"Jsem si jist, že spousta dobrých pilotů se do F1 nikdy nedostane. Případně nebudou mít možnost jezdit v konkurenceschopném voze, protože vedení týmů nechce riskovat. Budou se vždy ohlížet spíš po někom, kdo týmu přinese peníze," vysvětluje Ecclestone a dodává. "Můžeme pro ně něco udělat, dejme tomu v GP2. Zorganizujme tým, a když nám jeho piloti dokáží, že výkonnostně mají i na F1, poskytneme jim vůz."
Ecclestone se rovněž nevzdává možnosti nasazovat do závodů třetí vůz, ačkoliv v paddocku se jeho návrh s příliš velkou podporou nesetkal. "Určitá eventualita by byla i v možnosti využití třetích vozů. Tým by měl několik adeptů, třeba i z nižších formulí, a ty by během sezóny několikrát prostřídal, aby měl možnost porovnat jejich schopnosti."
Nápad jako takový nevypadá špatně, ale také nejde o nic nového. V minulosti probíhaly podobné snahy, například Ferrari poskytl Ferrari 312 T malému týmu Scuderia Everest, aby v něm zkoušel v nemistrovských závodech italské naděje. Ohledně případného vzniku týmu GP2 pro naděje F1 je otázkou, kdo by jej provozoval. Navíc existují pilotní akademie a dlouhodobé sponzorské projekty, které mají své specifické zájmy.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.