Myšlenka bosse F1 se jeví jako velice sympatická - vytvořit tým pro "nemajetné" piloty, kteří však disponují velkým talentem, který by je opravňoval až k postupu do F1. Mělo by se tak stát v GP2.
Ecclestone poukazuje na to, že stále rostoucí náklady nutí zvláště menší týmy angažovat piloty, jejichž jezdecké kvality nejsou na špičkové úrovni, ale mají za sebou kvalitního sponzora, který pomůže ozdravit rozpočet týmu. Mnoho pilotů pak odchází z F1 jezdit jiná mistrovství například vytrvalostní závody. Bernie proto navrhuje, aby byl vytvořen tým GP2, jakási líheň talentů bez ohledu na jejich finanční možnosti.
"Jsem si jist, že spousta dobrých pilotů se do F1 nikdy nedostane. Případně nebudou mít možnost jezdit v konkurenceschopném voze, protože vedení týmů nechce riskovat. Budou se vždy ohlížet spíš po někom, kdo týmu přinese peníze," vysvětluje Ecclestone a dodává. "Můžeme pro ně něco udělat, dejme tomu v GP2. Zorganizujme tým, a když nám jeho piloti dokáží, že výkonnostně mají i na F1, poskytneme jim vůz."
Ecclestone se rovněž nevzdává možnosti nasazovat do závodů třetí vůz, ačkoliv v paddocku se jeho návrh s příliš velkou podporou nesetkal. "Určitá eventualita by byla i v možnosti využití třetích vozů. Tým by měl několik adeptů, třeba i z nižších formulí, a ty by během sezóny několikrát prostřídal, aby měl možnost porovnat jejich schopnosti."
Nápad jako takový nevypadá špatně, ale také nejde o nic nového. V minulosti probíhaly podobné snahy, například Ferrari poskytl Ferrari 312 T malému týmu Scuderia Everest, aby v něm zkoušel v nemistrovských závodech italské naděje. Ohledně případného vzniku týmu GP2 pro naděje F1 je otázkou, kdo by jej provozoval. Navíc existují pilotní akademie a dlouhodobé sponzorské projekty, které mají své specifické zájmy.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.