Jedni v něm vidí nového Ayrtona Sennu a největší talent v F1 vůbec, jiní poukazují na to, že Max Verstappen s ohledem na své mládí by neměl v F1 co pohledávat, například Felipe Massa z něj má přímo strach. Sedmnáctiletý Holanďan si z kritik ale příliš mnoho nedělá.
Je mu především vyčítáno, že si odmítl vzít ponaučení z nehody v Grand Prix Monaca, kde se po kolizi s Grosjeanem zabořil do bariéry v zatáčce Ste. Dévote. Poté vyjel na trať safety car a došlo k již známému pochybení Mercedesu. To je ale jiná písnička.
"Myslím, že kolegové piloti, kteří mě kritizují, dělali na počátku své kariéry také chyby a možná ještě mnohem větší. Já se chci soustředit na svou práci a co se říká kolem prostě moc neposlouchám," sebevědomě odráží útoky Verstappen.
Toro Rosso se výsledky v trénincích řadí mezi lepší polovinu startovního pole. Verstappen na otázku, zda ho "neotravuje" skutečnost, že díky motoru Renault nejsou schopní pozice na roštu proměnit i v dobré výsledky připouští: "Je to někdy nepříjemné. Jsme schopni náš potenciál znovu předvést, ale pozice týmu je jiná. Tvrdě pracovali, udělali dobré auto, zformovali skvělý tým, ale nemají výsledky, které by si zasloužili."
Na otázku, jak by situace vypadala, kdyby měl ve svém voze za zády agregát Mercedes, Verstappen s odpovědí nezaváhal ani na chviličku: "Bojovali bychom s Ferrari o poslední místo na stupních vítězů."
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.