Doby Maria Andrettiho, který během jednoho závodního víkendu stihl absolvovat až sedm různých podniků a většinu z nich vyhrát, jsou ty tam. Specializace je téměř stoprocentní, piloti jsou pro své zaměstnavatele příliš drahou položkou, kterou nechtějí nechat riskovat jinde.
Jsou tu pochopitelně závody, kterých se hvězdy F1 účastní, ať jde o tradiční Race of Champions, případě - jak tomu bylo u Nica Hülkenberga - 24 hodin Le Mans. Všechny tyto starty jsou pečlivě smluvně ošetřeny a manažeři stájí F1 je, i přes vyjadřování podpory, příliš rádi nevidí. Asi jako majitelé fotbalových klubů nejsou nadšeni, když jim jejich nejslavnější hráči putují na reprezentační srazy.
Lewis Hamilton však netají své záliby, ostatně jako mnoho jeho závodních kolegů před ním zpočátku šilhal po dvou kolech: "Když jsem byl malý, chtěl jsem závodit na motorce. Doufal jsem, že mi táta motorku koupí, ale dostal jsem motokáru. Nejsem zklamaný, asi to tak mělo být, ale řekl bych, že motocykly byly mou první láskou."
Existuje celá řada pilotů, kteří svou kariéru začínali právě na dvou kolech, namátkou můžeme jmenovat Sifferta, Ickxe, Depaillera, Hailwooda nebo Johna Surteese, který se stal mistrem světa v MS motocyklů i MS F1. Některí další přechody, jako například Barryho Sheena či Giacoma Agostiniho, nevyšly.
"Rád bych si otestoval motocykl MotoGP, jen abych věděl, co to obnáší. Samozřejmě vím o svých možnostech a limitech, ale rád bych věděl, co bych byl schopen dokázat," vyslovil své přání Lewis. Kdo ví, třeba se už brzy dočteme o tom, jak by se jeho někdejší láska rozvíjela.
Psal se rok 2011 a Hamilton měl možnost si vyzkoušet ve Watkins Glen, na někdejší trati F1, Chevrolet Impala trojnásobného šampiona Sprint Cup Series Tony Stewarta. Byl nadšen a proto vyslovil další záměr, jít jednou ve stopách Juana Pabla Montoyi a vyzkoušet si špičkovou Americkou závodní sérii. "Skutečně bych si chtěl zajet aspoň jeden závod NASCAR," dodává Hamilton.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.