Před několika dny francouzský pilot vyslovil názor, že nepříliš dobré výsledky jdou částečně i na vrub nejistotě ohledně budoucnosti týmu Lotus. Nyní se Romain Grosjean vyslovil pro konečné řešení.
Ačkoliv si je devětadvacetiletý Francouz, který ovšem přišel na svět v Ženevě, vědom určité nevýhody týkající se ztráty agregátu Mercedes, návrat Renaultu do F1 s vlastním vozem by přivítal - i na úkor Lotusu, který by francouzská automobilka mohla odkoupila. Grosjean se přímo vyslovil, aby se taková transakce realizovala. Právě tým z Enstone je největším "favoritem" na převzetí ze strany Renaultu, aby Francouzi mohli v příštím roce nasazovat do F1 vlastní vozy.
Renault je po motoristické stránce v tuto chvíli výkonnostně za německými pohonnými jednotkami i za zlepšujícím se motorem Ferrari, Grosjean ale věří, že v roce 2016 už by mohl tým Renaultu být oběma rovnocenným konkurentem: "Vždy je příjemné být součástí týmu na bázi Renaultu, navíc jsem si jistý, že automobilka svůj motor postupně dostatečně vylepší," předpokládá Romain, který svou kariéru v F1 započal právě v týmu Renault, když nahradil skandálem poznamenaného Nelsinha Piqueta.
"Jistě, Mercedes je teď ve startovním poli nejlepší, ale příští sezóna je ještě daleko. Z vlastní zkušenosti vím, že když pracujete "na svém", je to vždy lepší pocit než když pouze prodáváte své výrobky někomu jinému," tvrdí Grosjean.
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.