Mluvilo se o desítce pilotů, které má šéf nového týmu Haas F1 v hledáčku, poté se tvrdilo, že se seznam zužuje a postupně se zaměřuje pouze na takové piloty, kteří by svými zkušenostmi mohli týmu v nelehké první sezóně pomoci.
Občas to ale vypadá, že Gene Haas si s médii tak trochu hraje, ačkoliv jde o vážné informace. Po prohlášení, že se výběr kandidátů zužuje a koncentruje se především na tři jména - Hülkenberg, Gutiérrez a Vergne - přišel se zprávou, že v jeho hledáčku je i současný pilot GP2 Alexander Rossi (článek zde). Jeho pozice jako Američana v americkém týmu by rozhodně měla svou logiku.
Haas o věci znovu pohovořil u příležitosti otevření nového sídla Haas Factory nedaleko portugalského Oporta. Znovu zdůraznil, že pro něj má v tuto chvíli větší význam zkušenost než dravé mládí, ale nebyl by to Haas, kdyby vzápětí nedodal, že čerstvá krev je v F1 žádaná.
Gene přiznal, že z dosud uvedených možností se mu jako nejlepší jeví angažmá Hülkenberga: "Udělal na mě dojem při 24 h Le Mans, to ostatně asi na každého, kdo se pohybuje v oblasti F1. Je ale dosud smluvně vázán u jiného týmu, takže to závisí na jeho rozhodnutí," podotkl Haas s tím, že už navázal kontakty s Force India za cílem sedmadvacetiletého německého pilota přetáhnout do svého týmu.
Už dříve Haas prohlásil, že zájem může mít vlastně o každého pilota ze současného startovního pole, pokud bude k dispozici. Zatím se příliš nevyjdařuje o možných adeptech z postů náhradních nebo též třetích pilotů. Dle jeho názoru se tým musí nejdřív etablovat a vytvořit si v F1 určitou pozici, pak je možné jít i do jistého rizika.
"Počkejme ještě nějakou dobu, následující měsíce budou asi z hlediska změn působení některých pilotů hodně dramatické, počkáme si na další vývoj. Náš seznam vytipovaných pilotů stále platí, jsou v něm dva rezervní piloti od Ferrari, takže i oni mají šanci. Zatím je pořád dost času," nijak neusnadňuje situaci svými výroky Haas.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.