O ohledem na dlouhou letní pauzu je třeba některé zprávy brát s rezervou a kontrolovat, zda nešlo pouze o snahu oživit okurkovou sezónu. Ovšem zpráva o možné změně motoru v týmu Sauber má solidní zázemí.
Korespondent švýcarských novin Blick a novinářský veterán Roger Benoït patří mezi ty spolehlivé jedince, nyní přišel se zprávou, že u Sauberu může dojít ke změně dodavatele motorů. Dodává, že první jednání už proběhla v rámci maďarské Grand Prix.
Sauber je v současné době dlouhodobým parnerem stáje Ferrari, ale na "trhu" motorů může v následujících týdnech dojít k zásadním změnám. Tou nejzásadnější se jeví převzetí týmu Lotus ze strany Renaultu - nejspíš by to vedlo k rozloučení francouzské automobilky s oběma týmy Dietricha Mateschitze. Už se spekulovalo, že by Red Bull uvažoval o Mercedesu a Toro Rosso o Hondě. Tím by mohl mít Sauber volné pole pro zisk agregátů Renault.
"Dává to smysl," logicky uvažuje zkušený novinář. "Musíme si uvědomit, že v roce 2016 už by byl Sauber u Ferrari jako číslo tři," naráží Benoït na chystané spojení Haas F1 Team a Ferrari. A Sauber určitě nemá v úmyslu další sestup vstříc konci startovního pole.
Benoït také uvádí, že Mercedes má zájem na účasti svého rezervního pilota Pascala Wehrleina v pravidelném závodním režimu. I jeho angažmá by mohlo být součástí velkých přesunů pilotů, které však zatím jsou pouze ve sférách dohadů a pravděpodobných předpovědí. Švýcarský novinář ale mluví o možnosti kontraktu s Force India, za předpokladu že Pérez či Hülkenberg zamíří jinam. Pro tým by spojení s Wehrleinem a potažmo tím i s Mercedesem mohl mít dopad v "určitých finančních úlevách na účtech za motory", jimiž chce Mercedes Mallyův tým v jeho rozhodování motivovat, dodává Benoït.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.