V Grand Prix Maďarska dojel čtvrtý a získal tak pro Holandsko po svém otci jeden z nejlepších výsledků, nyní ale bude muset sedmnáctiletý mladík zasednout vedle učitele autoškoly a absolvovat silniční testy, na které mu kvůli F1 nezbyl čas.
Někteří jeho kolegové vyrazí do exotických míst odpočívat, jiní zvolí odlišnou formu zábavy, ale Max si čtyřtýdenní čekání na další Grand Prix bude krátit v městských ulicích a nasávat podmínky silničního provozu. "Využiji pauzy k tomu, abych dohnal chybějící lekce," prozrazuje Verstappen.
"Časový rozvrh je velice náročný, takže jsem některé musel odkládat a počkat, až bude čas. Podle právních předpisů v Belgii, kde momentálně žiju, je potřeba mít šest nebo sedm hodin praktických jízd, tak doufám, že to zvládnu včas... uvidíme," usmívá se Holanďan.
Je otázkou, jak se budou jeho instruktoři tvářit, pokud bude Max brzdit stejně pozdě jako v monopostu nebo přejíždět obrubníky stejným způsobem jako v F1. Většinou ale obdobné případy končí bezproblémovým vydáním řidičského průkazu. Ostatně to není jediný příklad, za mnohé stačí vzpomenout na někdejšího pilota F1 Hanse-Joachima Stucka. Ten, pravda, nejezdil bez řidičského oprávnění formuli 1, ale pod dohledem otce už před jejím získání závodil, a vůbec ne špatně. Jeho otec, Hans Stuck, rovněž účastník F1 a vítěz mnoha velkých závodů, sám nabádal zkušební komisi, aby synkovi nic neodpustila.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.