Trpké období je u konce, jak se může zdát po Grand Prix Maďarska, a Red Bull po stupních vítězů může zase spoléhat na francouzskou pohonnou jednotku. Ovšem takové pohádky ve formuli 1 neplatí a Red Bull stojí nohama pevně na zemi.
Už dříve dali zástupci týmu najevo, že nejsou s nevýkonným motorem Renault spokojeni. Nepřeceňují ani výborný výsledek z Maďarska,byť naposledy před ním dosáhli stejného umístění Vettel a Ricciardo loni v Singapuru. Střízlivě hodnotí situaci dr. Helmut Marko: "Ve Spa a na Monze to těžko bude stejné, tedy pokud nebude pršet. Pokud na okruhu převažují zatáčky nad rovinkami, máme šanci. Poté, co jsme přepracovali příď, pracujeme na dalším vývoji. Pro Spa máme nějaké aktualizace, ale změny na motoru nebudou dříve než v Soči."
Do té doby už by také mělo být jasno, jak se vyvine situace ohledně Renaultu, zda dojde k jeho transformaci do závodního týmu odkoupením Lotusu, nebo nastane-li extrémní varianta a francouzská automobilka se z F1 stáhne.
Mezi Red Bullem a Renaultem existuje kontrakt i na rok 2016, ale už se šíří dohady, že rakouská stáj bude chtít tuto smlouvu vypovědět pro "nenaplněné sliby týkající se výkonu" ze strany Francouzů. "A slibovali nám toho hodně," postěžoval si Marko pro německá média.
Podle prestižního magazínu Auto Motor und Sport usiluje Red Bull o dodávky motorů Mercedes, přičemž už údajně probíhají první jednání. Toro Rosso by pak mělo odebírat agregát Honda. Ačkoliv se ihned ozvaly hlasy, podle nichž je spojení Red Bull-Mercedes nemožné, šéf Mercedesu Toto Wolff nasadil záhadnou tvář: "Existuje-li pořekadlo »Nikdy neříkej nikdy«, tak v tomto sportu platí dvojnásob. Je tu dohoda mezi námi a Renaultem, kterou respektujeme, ale také víme, že tohle je formule 1."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.