Daniel Ricciardo se vracel do Maďarska se vzpomínkou na vítězný závod z loňské sezóny. Jeho letošní situace však byla podstatně složitější, nicméně se čekalo, že by právě na trati s úzkými zatáčkami, plné nerovností a minimem možností k předjetí mohl překvapit.
V závěru to tak trochu mohlo skutečně připomínat rok 2014 - Ricciardo bojoval s Nico Rosbergem, aby mohl ještě v posledních kolech případně zaútočit na vedoucího Vettela. Jestliže loni se mu těsně před cílem podařilo předjet tehdejšího pilota Ferrari Alonsa, tentokrát mu jeho příliš ambiciózní útok na Rosberga nevyšel a zhatil šance na obhajobu vítězství.
Šéf Red Bullu Christian Horner byl pochopitelně kolizí poněkud rozladěn, pochválil však týmovou strategii, která vedla k dvojímu umístění na stupních vítězů: "Cítili jsme v určitém bodě dejà vu s loňským závodem a rozhodli se po první zastávce nazout tvrdší směs. Chtěli jsme si nechat měkčí pneu na pozdější dobu a tak trochu jsme i kalkulovali s výjezdem safety caru."
Odhad vyšel téměř dokonale, což také Horner dostatečně zdůraznil: "Vyšlo to téměř do puntíku. Překvapilo nás, že Rosberg nazul tvrdší pneu, Lewis je nazout musel a Kimi měl už v té době problémy s motorovou jednotkou."
Horner pak ocenil, jak snadno se Ricciardo dostal přes Räikkönena, ovšem připustil, že Fin se nemohl bránit. Zatrnulo mu až při kontaktu Ricciarda s Hamiltonem. "Mohl se v té chvíli výrazně přiblížit k vedoucí dvojici, ale po souboji s Hamiltonem měl dost poškozený vůz. Volil poněkolikáté stejný manévr, i v případě Rosberga a vyneslo ho to z vnitřku na vnějšek, proto se Nico dostal před něj. To škrtnutí spoilerem o pneumatiku byl skutečně závodní incident - je to škoda, kdyby se před Nica dostal, mohl by ještě ve finále potrápit Sebastiana," uzavřel hodnocení Ricciardovy jízdy Horner.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.