Daniel Ricciardo se vracel do Maďarska se vzpomínkou na vítězný závod z loňské sezóny. Jeho letošní situace však byla podstatně složitější, nicméně se čekalo, že by právě na trati s úzkými zatáčkami, plné nerovností a minimem možností k předjetí mohl překvapit.
V závěru to tak trochu mohlo skutečně připomínat rok 2014 - Ricciardo bojoval s Nico Rosbergem, aby mohl ještě v posledních kolech případně zaútočit na vedoucího Vettela. Jestliže loni se mu těsně před cílem podařilo předjet tehdejšího pilota Ferrari Alonsa, tentokrát mu jeho příliš ambiciózní útok na Rosberga nevyšel a zhatil šance na obhajobu vítězství.
Šéf Red Bullu Christian Horner byl pochopitelně kolizí poněkud rozladěn, pochválil však týmovou strategii, která vedla k dvojímu umístění na stupních vítězů: "Cítili jsme v určitém bodě dejà vu s loňským závodem a rozhodli se po první zastávce nazout tvrdší směs. Chtěli jsme si nechat měkčí pneu na pozdější dobu a tak trochu jsme i kalkulovali s výjezdem safety caru."
Odhad vyšel téměř dokonale, což také Horner dostatečně zdůraznil: "Vyšlo to téměř do puntíku. Překvapilo nás, že Rosberg nazul tvrdší pneu, Lewis je nazout musel a Kimi měl už v té době problémy s motorovou jednotkou."
Horner pak ocenil, jak snadno se Ricciardo dostal přes Räikkönena, ovšem připustil, že Fin se nemohl bránit. Zatrnulo mu až při kontaktu Ricciarda s Hamiltonem. "Mohl se v té chvíli výrazně přiblížit k vedoucí dvojici, ale po souboji s Hamiltonem měl dost poškozený vůz. Volil poněkolikáté stejný manévr, i v případě Rosberga a vyneslo ho to z vnitřku na vnějšek, proto se Nico dostal před něj. To škrtnutí spoilerem o pneumatiku byl skutečně závodní incident - je to škoda, kdyby se před Nica dostal, mohl by ještě ve finále potrápit Sebastiana," uzavřel hodnocení Ricciardovy jízdy Horner.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.