Daniel Ricciardo se vracel do Maďarska se vzpomínkou na vítězný závod z loňské sezóny. Jeho letošní situace však byla podstatně složitější, nicméně se čekalo, že by právě na trati s úzkými zatáčkami, plné nerovností a minimem možností k předjetí mohl překvapit.
V závěru to tak trochu mohlo skutečně připomínat rok 2014 - Ricciardo bojoval s Nico Rosbergem, aby mohl ještě v posledních kolech případně zaútočit na vedoucího Vettela. Jestliže loni se mu těsně před cílem podařilo předjet tehdejšího pilota Ferrari Alonsa, tentokrát mu jeho příliš ambiciózní útok na Rosberga nevyšel a zhatil šance na obhajobu vítězství.
Šéf Red Bullu Christian Horner byl pochopitelně kolizí poněkud rozladěn, pochválil však týmovou strategii, která vedla k dvojímu umístění na stupních vítězů: "Cítili jsme v určitém bodě dejà vu s loňským závodem a rozhodli se po první zastávce nazout tvrdší směs. Chtěli jsme si nechat měkčí pneu na pozdější dobu a tak trochu jsme i kalkulovali s výjezdem safety caru."
Odhad vyšel téměř dokonale, což také Horner dostatečně zdůraznil: "Vyšlo to téměř do puntíku. Překvapilo nás, že Rosberg nazul tvrdší pneu, Lewis je nazout musel a Kimi měl už v té době problémy s motorovou jednotkou."
Horner pak ocenil, jak snadno se Ricciardo dostal přes Räikkönena, ovšem připustil, že Fin se nemohl bránit. Zatrnulo mu až při kontaktu Ricciarda s Hamiltonem. "Mohl se v té chvíli výrazně přiblížit k vedoucí dvojici, ale po souboji s Hamiltonem měl dost poškozený vůz. Volil poněkolikáté stejný manévr, i v případě Rosberga a vyneslo ho to z vnitřku na vnějšek, proto se Nico dostal před něj. To škrtnutí spoilerem o pneumatiku byl skutečně závodní incident - je to škoda, kdyby se před Nica dostal, mohl by ještě ve finále potrápit Sebastiana," uzavřel hodnocení Ricciardovy jízdy Horner.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.